Ha eDM szolgáltatást használunk, akkor lényegében bármit kiküldhetünk egy számunkra alapvetően ismeretlen, ám jól célozható közönségnek. Ennek megfelelően ez a megoldás hasonlít ahhoz, mint amikor célzottan bannerben hirdetünk, csak több helyünk van az információ átadására.
Ahogy a saját eDM esetében, úgy az ilyen esetben is sok célra használhatjuk ezt az eszközt. Igényt tudunk teremteni, igényt tudunk kielégíteni, bonyolultabb terméket, szolgáltatást be tudunk mutatni, stb. Érdemes ezt az eszközt is első lépésben tesztelni: kisebb adatbázison próbáljunk ki változatokat, üzeneteket, és majd csak ezt követően küldjük ki egy nagyobb listára.
Az ilyen eDM tapasztalatom szerint nagyon jó kiegészítője lehet egy online kampánynak, megerősíteni az üzenetet, közvetlenül elérni a fontos célcsoportot.
Mai tippünk: eDM szolgáltatás igénybevételekor is érdemes lehet tesztelni, nekünk milyen üzenet, milyen cél az, ami hatékonyan működik!
Utolsó kommentek