A keresztmarketing hatékony megoldás, hiszen lényegében ingyen van, de akár mint az, aki az adatbázisát adja, akár, mint az, aki a levelet küldi, legyen tisztában pár dologgal!
Az adatbázisod nem egy gép, hanem embereket tartalmaz. Nekik vannak elképzeléseik, miért iratkoztak fel hozzád, és azt várják el. A sok keresztmarketing számukra azt jelentheti, sok érdektelen ajánlatot kapnak. Az pedig leiratkozáshoz vezethet, sőt, még el is fordulhatnak tőled. Ez pedig nem igazán jó hosszabb távon!
A keresztmarketinges levelek esetében nem árt, ha valaki elmagyarázza, miért is kapta valaki ezt a levelet! Miért kapok most egy úszómedence ajánlatot, mikor én garázskapus hírlevelet kértem? Írjuk le, hogy pl. ajánljuk partnerünk/barátunk cégét!
Ne legyünk erőszakosak a levélben, ne küldjünk sok ilyen levelet, és ne használjuk a listánkat úgy, mintha e-mail szolgáltatást üzemeltetnénk, ha nem ezért gyűjtöttük a tagokat.
Mai tippünk: a keresztmarketinget csak módjával, és indokolt módon használjuk!
Utolsó kommentek