Ha kuponokról beszélünk, akkor ne csak a kuponos weboldalak használatára gondoljuk, a kuponokat máshogy is használhatjuk a marketingünkben: mi is adhatunk közvetlenül kuponokat a vevőinknek, potenciális vevőinknek.
Alapvetően két célra tudunk saját kupont adni: új vevők behozására vagy már meglévő vevők újravásárlását támogatandó. Az első esetben meg kell oldanunk a kupon terjesztését, a második esetben meg kell találnunk azt a helyzetet, amikor érdemes adnunk kupont.
Az interneten mindkét taktika jól használható, lássunk pár ötletet!
Új vevőket kuponnal el tudunk érni:
- Facebook-on, letölthető kuponnal
- egyszerűen hirdetéssel
- már meglévő vevőink ajánlásával
- a weboldalunkon/áruházunkban adatok megadásával (adatbázis építés)
- offline helyzetekben is
Már meglévő vevőnknek adhatunk kupont:
- közvetlen vásárlás után
- ha egy/három/hat hónapig nem tér vissza vásárolni
- eseti akcióknál
Mai tippünk: használhatsz kupont te magad is, nem kell feltétlenül kuponos oldalakon megjelenni!
Utolsó kommentek