Miközben az üzleti blogok ugye üzleti célt valósítanak meg, addig a tematikus blogok célja valamilyen téma megismertetése, körbejárása. A tematikus blogoknak is lehet természetesen üzleti célja, de ez nem kötelező.
A tematikus blogok tartalma lényegében bármi lehet, a lényeg, hogy a bejegyzések ugyanazt a témakört dolgozzák fel. Ez a blog például ilyen: a téma a marketing azon belül elsősorban az online marketing. De lehet tematikus blogja a kutyatenyésztőknek, a DeLorean kedvelőknek vagy akár a futóknak is.
A tematikus blogok előnye, hogy amennyiben jó (aktuális, érdekes, exkluzív) a tartalom, úgy kialakul egy stabil és a téma iránt érdeklődő olvasói kör. Egy ilyen kör pedig egyrészt aktív közösséget alkot, másrészt akár üzletileg is megszólítható.
Mai tippünk: ha a tevékenységük lehetővé teszi, építsünk tematikus blogot!
Utolsó kommentek