Amikor a céges blog ötlete felmerül, a legtöbbször az az ellenvetés a cégen belül, hogy nincs is annyi hír a cég életében, amit meg lehetne írni. Ez természetesen nem lehet alapvető akadálya egy blognak, hiszen abban nem kellenek szükségszerűen céges hírek, de sok esetben azokat is érdemes benne szerepeltetni.
Ugyanakkor vannak olyan cégek, amelyek életében igenis van annyi esemény, hogy érdemes ilyen tematikájú blogot indítani. Ilyen cégek például a rendezvényszervezők, a marketing ügynökségek, de a dekorációval, egyéb kreatív tevékenységgel foglalkozó más cégek is.
Sok olyan cég, amely termékeket hoz létre, gyárt vagy például könyvet ad ki, szintén rendelkezik annyi folyamatos újdonsággal, hogy önmagában ez is lehet egy blog tematikája.
Ilyen esetekben a céghírek adják a blog tartalmát, és egyfajta saját hírszolgáltatásként működnek. Várhatóan kicsit kisebb lesz a szakmai érdeklődés, ellenben több esetben átfordulhat a megoldás részben ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására is.
Mai tippünk: ha cégünknek vannak folyamatosan hírei, indítsunk olyan blogot, melyben ezeket szerepeltetjük!
Utolsó kommentek