Manapság, a Facebook korában, furcsának tűnhet minden olyan közösségi megoldás, ami nem a Facebook-on valósul meg. Pedig számos eset van, amikor jobb a Facebook-on kívüli megoldás, például azért, mert a felhasználók nem fognak attól félni, hogy a megadott adataik kikerülnek a Facebook-ra.
Egyik ilyen megoldás, amikor az ügyfélszolgálati jellegű feladatokat nem a Facebook-on oldjuk meg, hanem a saját weblapunkon, egy fórumban. Vagyis olyan fórumot indítunk, ahol az a cél, hogy a felhasználóink elmondhassák a problémáikat, és mi illetve a többi felhasználó ott tudjon válaszolni. Természetesen itt is csak a nem személyes, nem egy adott felhasználóra vonatkozó témák kerülnek fel, tehát az általános problémák.
Akkor van értelme a fórum megoldásnak, ha sok felhasználónk van, fontos, hogy láthassuk egy-egy felhasználó történetét (vagyis korábbi hozzászólásait), és gyorsan tudjunk reagálni.
Mai tippünk: ügyfélkapcsolati megoldás is lehet a fórum, ha nem ragaszkodunk a Facebook felületéhez!
Utolsó kommentek