Ismerünk olyan embereket (vagy mi magunk is olyanok vagyunk), akik valamilyen témának jó ismerői, és szívesen osztják meg tudásukat másokkal. Akik nemcsak saját maguk gondolják, hogy értenek valamihez, hanem az ismerőseik is így gondolják róluk, előbb-utóbb olyanokká válnak, akikre figyel a környezete. Ha ezek az emberek valahol kommunikálnak, pl. blogot írnak, akkor elkezdenek ismertebbé válni, egyre többen figyelnek rájuk, és végül ők lesznek a véleményvezérek.
A véleményvezérek nem szükségszerűen ügyfeleink, úgy lehet, nem is kell nekik a termékünk, szolgáltatásunk. De ha figyelnek rájuk, akkor mint reklámhordozók, használhatjuk őket!
Éppen ezért azonosítanunk kell, hogy kik a véleményvezérek
- a célcsoportunk szempontjából
- és annak a területnek a szempontjából, ahol tevékenykedünk.
Mai tippünk: ismerjük meg a véleményvezéreket, hogy majd bevonhassuk őket a kommunikációba!
Utolsó kommentek