A szóbeszéd marketing lényege, hogy beszélnek rólunk, vagyis mi leszünk a téma. De hogyan lehet ezt elérni? Természetesen valamilyen aktivitással. Érdekesnek, érzelmeket kiválónak kell lennünk, olyannak, amiről van mit beszélni, de el is kell érni, hogy a beszélgetés elinduljon.
A témává válásnak számos eszköze van, köztük több ismert és már érintett megoldással. Mindegyik esetében a lényeg, hogy a célcsoportunk számára legyen érdekes, és elérje azt az ingerküszöböt, amikor már felfigyelnek ránk. Ez természetesen nem sikerülhet kellő kreativitás nélkül, és sokszor kellenek olyan kiegészítő hirdetések is, amelyek nem a szóbeszéd marketinghez tartoznak, de segíteni fognak a szóbeszéd elindulásában.
Mai tippünk: a szóbeszéd marketing eszköztárát is ugyanúgy fel kell építeni a cégünkre szabva, mint az egyéb eszközök esetében tettük!
Utolsó kommentek