A közösségi médiában a szóbeszéddel terjednek a hírek, információk. Vagyis ahogy a felhasználók egymás közt megosztják azokat, úgy jut el egyre több emberhez. Az, hogy adott idő alatt hány embert ér el egy hír, tehát lényegében csak a felhasználókon múlik.
Az a tapasztalat, hogy a felhasználókat érdeklő hírek nagyon gyorsan terjednek, míg az érdektelen hírek általában rövid idő alatt megrekednek. És a hírek közül azokat terjesztik tovább elsősorban, amik negatív hírek. Így a rossz hírek adott idő alatt akár hétszer annyi emberhez is eljutnak, mint a jó hírek!
De a jó hír az, hogy a felhasználók elsősorban jó híreket szeretnek megosztani. Vagyis bár a rossz hírek gyorsabban terjednek, de kevesebb van belőlük.
Mai tippünk: figyelj oda a rólad szóló rossz hírekre! Ha nem tudod időben megállítani a terjedést, később nem lesz elég egy-két jó hírt elindítani, nem lesz ugyanakkora hatása!
Utolsó kommentek