Nem azok az igazi reklámelkerülők, akik ezt állítják magukról! Azok az igaziak, akik nem használják azokat a kommunikációs csatornákat, amiket mi tudunk használni. Mégis lehet, hogy őket (is) szeretnénk valahogy elérni.
Sok ötlet és lehetőség kínálkozik erre, de a szóbeszéd marketing vihet talán legközelebb a megoldáshoz: amikor elérjük azt, hogy a reklámelkerülőinkkel kapcsolatba kerülő emberek adják át az üzenetünket. Vagyis ha azt el tudjuk érni, hogy az ő kapcsolatrendszerük felismerje, hogy a számunkra érdekes ismerőst érdekelheti az üzenet, és azt el is mondják neki, akkor célba is értünk.
Ehhez persze első lépésben azonosítani kell az elkerülő célcsoportot, majd meg kell fogalmazni az alap üzenetet, ami nekik szól. És ezt követően az ő kapcsolatrendszerüket kell ennek az üzenetnek becsomagolt változatával megszólítani. Így, bár közvetett módon, de mégis elérjük a reklámelkerülőket.
Hogy kik is ők? Például gyerekek, akiket szülőkön keresztül szólítunk meg. Idősek, akiket a gyerekeiken keresztül. De soroljuk bátran ide a kisállatokat is, bármennyire is extrémnek gondoljuk.
Mai tippünk: ha vannak reklámelkerülők a potenciális vevőid között, próbáld meg őket szóbeszéd marketinggel megszólítani!
Utolsó kommentek