A közösségi médiában nemcsak mi a kommunikálunk, hanem a legtöbb konkurensünk is. Ők is ugyanazt akarják, amit mi: megszerezni a felhasználók figyelmét, ezen keresztül pedig ügyfelekké tenni őket. Mit kell tehát csinálnunk, hogy ne a konkurenciát, hanem bennünket válasszanak?
A figyelmüket kell felkeltenünk, és fontos, hogy emlékezzenek is ránk. Ez pedig a jó tartalmon túl azt is jelenti, hogy eltérőnek, másmilyennek kell lenni, mint a konkurencia. A kérdés csak az: miben legyek más?
Egy jó kreatív ötlet sokat segít, és sok-sok olyan ötletünk lehet, ami számunkra másnak tűnik, mint a konkurenseké. Ez lehet stílusbeli különbség, lehet egy jó szlogen, lehet egy jó reklámarc, sok lehetőségünk van. De ezek mind lehetőségek. Ami fontos, az az alábbi:
- a célcsoportunk számára legyünk megkülönböztethetőek
- a különbség pozitív irányba mutasson
- emlékezzenek ránk.
Mai tippünk: fontos a megkülönböztethetőség, és ezt a célcsoportunk szemszögéből kell néznünk!
Utolsó kommentek