A közösségi média mérésekor a legfontosabb az, hogy minél gyorsabbak legyünk. Vagyis ha megjelenik valami rólunk, a cégünkről, akkor azt minél gyorsabban észre is vegyük. Ezért érdemes célszoftvert használni, de ezek nem lesznek ingyenesek.
Ingyenes megoldást, ami bár nem tökéletes, de a semminél mindenképpen jobb, a Google biztosít nekünk, Google Alert néven. Az Alert egy olyan szolgáltatás, amely az előre beállított keresések esetében értesítőt küld, ha arra új tartalmat talál. A megoldás korlátja maga a Google szolgáltatása: nem szükségszerűen azonnali és sajnos nem is talál meg mindent.
A fizetős szolgáltatások (például a Hazai Replise.com és a Neticle.hu) ennél gyorsabbak, ráadásul olyan felülettel rendelkeznek, amely segíti az áttekintést és mindenféle statisztikákat is generál.
Mai tippünk: közösségi média mérésre használjunk célszoftvereket. Érdemes körbenézni, számunkra melyik lesz a megfelelő ár/érték arányú!
Utolsó kommentek