Bár a Facebook kicsit az azonnaliság médiája, vagyis az számít, amit éppen most csinálsz, mégsem úgy működik, mint pl. a tévé. A tévé, a rádió is "azonnal hat": ott kell ülni előtte, látni, hallani kell, és így válik aktuálissá. Aki nincs ott, az lemarad.
A Facebook-on egy megjelenés kicsit tovább él, akár napokig érdekes lehet, amit írunk. De az időzítés akkor is fontos. Ha csinálunk egy akciót, ami déli 12-kor kezdődik szerdán, akkor fontos lehet, hogy pont akkor jelenjen meg erről hír az oldalunkon. Ebben pedig segít a Facebook: a bejegyzéseket lehet előre időzíteni is.
Ez az időzítés jó arra, hogy valamit másodpercre pontosan akkor jelenítsünk meg, amikor aktuálissá válik, de arra is jó, hogy előre elkészítsük a bejegyzéseket, és így a legjobb időpontban vagy éppen a kellő rendszerességgel jelenjenek meg.
Mai tippünk: a Facebook oldalaknál élhetünk az előre időzítéssel is, így érve el, hogy folyamatosságában jelenjenek meg a tartalmak.
Utolsó kommentek