Bár nagyon triviális, de mégis sokszor látom, hogy bár lehetne, de nem állítják be cégek az oldalukon a rövid webcímet (rövid URL-t). A normál céges Facebook rajongói oldal létrehozásakor ugyanis lájkszámhoz van kötve, hogy mikor lehet ilyet létrehozni - de ez nem nagy szám, 20 lájkoló már elég!
Mivel a Facebook keresője finoman szólva vacak, így mindenki számára egyszerűbb, ha rövid címet használunk, pl. olyat, mint az Onlinemarketing.hu Facebook oldala: www.facebook.com/onlinemarketing.hu
Természetesen csak olyan címet választhatunk, amely még szabad. De vigyázzunk! Ha egyszer megadtunk egy url-t, azt már nem tudjuk visszacsinálni!
A beállításhoz adminisztrátornak kell lennünk az oldalon, a Névjegy menüben találjuk Az oldal adatainál a Facebook-webcím sort, ott tudjuk beállítani:
Mai tippünk: mindenképpen állíts be rövid url-t a Facebook oldaladhoz!
Utolsó kommentek