Sokáig azért szerették cégek a Facebook-ot, mert ingyen megjelenési lehetőséget láttak benne. És amíg a rajongói kör nagy részét el lehetett érni egy-egy bejegyzéssel, addig valóban "csak" a belefektetett munkába került a Facebook jelenlét.
Mára a Facebook-ot nem ezért szeretjük. Sajnos az ingyen ebéd ideje elmúlt, az oldalak nem támogatott elérése a töredékére csökkent. Viszont megmaradt két dolog: iszonyatosan sok felhasználó és a Facebook belső hirdetési rendszere.
A Facebook segítségével itthon naponta akár 3 millió embert is célozhatunk. Ráadásul egy olyan hirdetési rendszerrel, ami nagyon sok lehetőséget biztosít nekünk, legyen szó demográfiai vagy érdeklődési kör szerinti célzásról, vagy akár speciális lehetőségekről.
Mai tippünk: a Facebook-ot nemcsak mint közösségi média szolgáltatás érdemes nézni, hanem mint hirdetési platformot is. És annak is nagyon hatékony!
Utolsó kommentek