A Facebook hirdetések működése, "élete" folyamatos figyelmet igényel. A szabályok be nem tartása miatt, vagy egyszerűen figyelmetlenségből, néha meg is tud izzasztani a szolgáltatás...
Megesik, hogy minden figyelmességünk ellenére, olyan képet töltünk fel, amin 20 százaléknál több a szöveg. A Facebook néhány esetben e hirdetést el is indítja, azaz elkezd megjelenni, és még aktivitás is történhet, de később azt láthatjuk, hogy leállt a hirdetést - ilyenkor később történt egy felülvizsgálat. Ez esetben, nézzük meg, mi a leállás oka, javítsuk a hibát, és a mentést követően a Facebook újra megvizsgálja azt.
Mai tippünk: ha gyanús a kép, hogy közel lehet a 20 százalékhoz a szöveg arány, ne dőljünk hátra miután elindult a hirdetés, hanem 2-3 óra múlva ellenőrizzük, hogy tényleg fut-e. A legjobb, ha beállítjuk, hogy a Facebook a hirdetéseinkkel kapcsolatban küldjön emailt, és ott követjük a történéseket.
Utolsó kommentek