A tartalommarketing eszköztára nagyban épít a közösségi médiára. Nem kizárólag annak eszközeit, szolgáltatásait használja, de a tartalommarketing segítségével tudunk rendszert vinni a megjelenésünkben.
Vagyis miközben rengetegszer kérdés, milyen legyen a közösségi média stratégiánk, hogyan tudjuk a közösségi médiát beépíteni a cégünk kommunikációjába, aközben itt van a válasz előttünk: a tartalommarketing segítségével. Hiszen valójában a tartalommarketing az az ernyő, ami összefogja a cégünk marketing célú kommunikációját, csatornáit.
Vagyis ha van tartalommarketing stratégiánk, akkor az fogja meghatározni, mit kell csinálnunk a közösségi médiában: milyen szolgáltatásokat érdemes használnunk, és azokon milyen tartalmú kommunikációt folytassunk.
Mai tippünk: ha összefogott, hosszú távú közösségi média jelenlétet építünk, első lépésben készítsük el a tartalommarketing stratégiánkat!
Utolsó kommentek