Nagyon régen hagytam ki ennyi időt a blogolással, de olyan mértékben feltornyosultak a feladatok, hogy pár dolgot félre kellett rakni. Ez nem jelenti azt, hogy befejeztem volna itt az írást, csak kellett egy kis szünet. Volt időközben is több téma, amiről lett volna mit írni, de már fölösleges visszamenni az időben. Talán csak annyit, hogy sikeresen megcsináltuk idén is a Keresőmarketing Nap-ot, sok jó előadással és rengeteg nézővel.
2015 tavaszára úgy tűnik két nagy kérdés még továbbra is függőben van: mennyire fogja az állam tovább befolyásolni a piacot és mi is az a programmatic buying valójában, és mennyiben fog ez bennünket érinteni? Ezekhez képest szinte eltörpülnek az olyan kérdések, mint például reklámtorta mérete és alakulása, egy-egy új trend a weboldalak készítésében vagy a SEO változásai.
A nézettségi adatok alapján egyes - főleg fiatalos - célcsoportokban az online kezd mindent vinni, és a mobilon történő internetezés aránya elérte a felnőttek körében az 50 százalékot. Idén már nemcsak akkor kell figyelnünk a weboldal mobil változatára, ha újat csinálunk, a régi oldalakkal is kezdenünk kell valamit. 2015-ben az, hogy "mobile first", már több, mint egy marketing bullshit.
Témáim tehát vannak, folyt.köv.!
Utolsó kommentek