Egészen pontosan tíz év telt el azóta, hogy elkezdtem írni ezt a blogot. 2005 őszén kezdtem el a saját vállalkozást építeni (bár a cégünk már régebbi, de addig nem az volt a fő kereseti forrás). Mivel otthon dolgoztam, és már korábban is volt tapasztalatom az otthoni munkával, úgy éreztem, kell valami rendszeresség a napjaimba, és ehhez jó ötlet volt elkezdeni írni egy blogot. Ez egyrészt megadta azt az érzést, hogy valamit csinálok, másrészt megadta azt a kényszert, hogy ne forduljon az otthoni munka köldöknézegetésbe, hanem foglalkozzak a szakmai hírekkel.
Azt hiszem, jókor vágtam bele. Akkoriban még nem volt igazán súlya a blogoknak, de rá egy évre már elkezdték egyre többen olvasni az ilyen jellegű megjelenéseket is, a HVG Goldenblog versenye és a konferenciák, konferencia közvetítések is sokat dobtak azon, hogy értékeljék az ilyen munkát. Elindult egy pezsgés, egy olyan buzz, ami sokat segített nekem abban, hogy meghívjanak konferenciákra, rádióba, néha egy-egy tévéműsorba. Vagyis ismertebb legyek.
Ez a blog lett mai napig az az alap, amire a szakmai munkámat építem. Persze a tíz év alatt sokat változott a stílusom is, az engem érdeklő területek is. Eleinte általános témákkal foglalkoztam, mára elsősorban kkv marketinggel, de mindig olyanról írok, ami foglalkoztat. Vagy azért, mert (számomra) újdonság, vagy azért, mert valamelyik munkám miatt belebotlok. És persze néha írok azért is, mert megkérnek rá vagy mert célom van vele.
A blogban az a jó, hogy mindezt szabad, és szabadon eldönthetem.
A tíz év alatt írtam 3130 bejegyzést, ez tehát a háromezerszázharmincegyedik. A leghosszabb kihagyás idén nyáron volt, a legsűrűbb időszak a napi posztolással a tavalyi év. De összességében heti átlag hat posztot írtam.
Érdekes és hasznos volt ez a tíz év, és egyelőre nem hagyom abba. Bár mostanában annyi más feladatom van, hogy nem jutok minden nap el odáig, hogy írjak ide, de igyekszem tartani a heti egy-két bejegyzést. Egy biztos: a téma továbbra is az online marketing lesz.
Utolsó kommentek