Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

R.I.P. Twitter? - update

Címkék: twitter

2016.02.06. szombat 17:18 Konrad

riptwitter_kicsi.jpgMa elárasztotta a Twittert a RIP Twitter hashtag

De mi is történt, miért kezdték el ennyien temetni a Twittert? Aki már használta a Twittert, az pontosan tudja, hogy minden bejegyzés időrendben egymás után jelenik meg, legfelül a legfrissebbekkel. És minden olyan bejegyzést látunk, amit azok tettek közzé, akiknek a csatornájára feliratkoztunk. Valamikor a Facebook is így kezdte. Azután bevezették, hogy nem időrendi, hanem fontossági sorrendben jelentek meg a bejegyzések, végül eljutottunk a mai állapotig, amikor már időrendben sem látjuk az összes bejegyzést, amikre feliratkoztunk (ismerőseinkét vagy a lájkolt oldalakét).

A Twitter most ugyanezt vezetné be. A felháborodás, a tiltakozás e miatt van: hírek szerint ugyanis a jövőhéttől változik a Twitter algoritmusa, és olyan lesz, mint a Facebook-é. Persze, még nem tudjuk, hogy pontosan mi történik, nem tudjuk, hogy az új algoritmus szerinti megjelenés alapértelmezett lesz-e, vagy csak választható opció. Az első ígéretek szerint választható, de mindenki attól fél, hogy ez csak egy ideig lesz így - a Facebook is így kezdte, ugye...

Félő, hogy ezt az irányt mutatva a Twitter teljesen meg fog változni, és olyan lesz, mind a Facebook. Ez sajnos rossz hír azoknak, akik pont azért szeretik a Twittert, mert látnak mindent és mindenkit, ráadásul időrendben. Többen félnek attól, hogy jelentősen fog csökkenni a bejegyzések elérése, és ellehetetlenülnek a Twitteres élő közvetítések is.

Tehát temetik a mostani Twitter-t.

Véleményem szerint egy ilyen változás valóban alapjaiban változtatná meg a twitter működését, és fennáll a veszélye annak, hogy jelentősen veszít a jelenlegi vonzerejéből. Hiszen minek használjuk a Twitter-t, ha ugyanazt kapjuk, mint a sokkal több felhasználóval és sokkal több funkcióval rendelkező Facebookon? Tehát egyáltalán nem túlzás, hogy temetik a Twittert. Hiszen ha valóban elindul ez az új algoritmus, és ez válik alapértelmezetté, akkor elfelejthetjük azt, amit ma Twitter hívunk.

A twitterező keménymag számára ez már a második csapás így az év elején. Már a várható bejegyzés hossz növelést is nehezen emésztette meg a felhasználók nagy része, de ez az algoritmus váltási hír ismét hatalmas indulatokat váltott ki. A hírek szerint a változás a jövő héten fog megtörténni, kérdés, mennyire fogja ez a tiltakozás elgondolkodtatni a Twitter vezetését.

Update: Így szombat éjszakára cáfolta is a Twitter vezér a hírt:

Jack Dorsey: "We never planned to reorder timelines next week."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr958365680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.02.09. 20:34:44

Az a baj ezekkel, hogy bármikor nem menő kategóriába eshet. Az éppen aktuális divat szerint.A fészről már egyre többen jönnek le. Lehet hogy ez is úgy végzi, mint az iwiw?


süti beállítások módosítása