Idén is lesz Keresőmarketing nap, immár a kilencedik. Amikor 2007-ben megszerveztük - akkor még a Kirowskival közösen - az első Keresőmarketing napot, már reméltem, hogy sok évig lesz annyi témánk, hogy ez a konferencia megrendezésre kerülhessen.
Aztán az idei program összeállításakor kicsit el kellett gondolkoznom. Mert miközben továbbra is nagyon fontos az, amit keresőmarketingnek nevezünk, kezdenek a határok elmosódni. Az automatizálható kampányok már nem kizárólag a keresőhirdetések sajátjai, sőt. Az analitika végre mindenhol érdekes lett. Vagyis jobbára maradt a SEO, ami pedig még tovább specializálódott. Változik nagyon mindaz, amit keresőmarketingnek nevezünk.
De talán így is van ez jól. A változásnak örülni kell, és élni kell az új lehetőségekkel. És meg kell találni azokat a kapcsolódásokat, amelyek más területek felé visznek el. Így lesz szó idén a Google mellett a Facebook-ról és a Twitter-ről is. Miközben természetesen fontos téma lesz a SEO, a hirdetések és az analitika is.
A konferencia az Evolution konferencia részeként, március 3-án lesz a budapesti Hotel Helia-ban. Részletes programot itt találsz, jelentkezni pedig itt lehet. A Keresőmarketing nap támogatója idén is a Klikkmánia, köszönjük!
Utolsó kommentek