Az idei Keresőmarketing nap egy témát fog körüljárni: a hatékonyságot.
Amikor azon gondolkoztam, hogy milyen téma köré építsem fel a konferenciát, szinte azonnal jött az ötlet: mi az, amit a legtöbb ügyfél vár tőlünk? Mire van a legnagyobb igény? A hatékonyság. Az, hogy az elköltött pénzek minél többet termeljenek.
De mit jelent ez a gyakorlatban? Hol szivárognak el a pénzek, hogy válik egy-egy kampány veszteségessé, vagy kevésbé nyereségessé, mint az elvárható? Erre kerestem a választ, és erre fognak válaszolni az előadások is. Mivel Keresőmarketing napról van szó, így természetesen elsősorban hatékonyság alapú, ppc kampányok, és keresőben történő organikus megjelenések adják a válaszok nagy részét. De ezen túl is kell figyelni, nem mindegy például, hogy a weboldalra hozott vevővel mi lesz. Mert egy kampány nemcsak odáig tart, hogy megfogok valahogy lehetséges vevőket és a weboldalamra viszem őket. A kampánynak akkor van eredménye, ha profitom is keletkezik.
Nem titok: egyre kevésbé lehet csak a Google AdWords-ről, csak a SEO-ról, csak a hirdetési rendszerekről beszélni. Nem azért, mert ezek ne fejlődnének, hanem azért, mert mára egyre többen komplexen nézik a folyamatokat. Ezért foglalkozunk mi is sokkal több elemmel.
A hatékonyság tehát azt is jelenti, hogy túl tudunk és túl akarunk látni az eszközök hatékonyságán is.
A Keresőmarketing nap idén március 2-án, az Evolution konferencia részeként kerül megrendezésre. Még vannak helyeink, érdemes jelentkezni, nem kell várni az utolsó pillanatig! A teljes program és a jelentkezési felület itt érhető el. Gyere, találkozzunk két hét múlva!
Utolsó kommentek