Itt az év vége, ami egyrészt a számvetés ideje, másrészt a jövőbe tekintésé. De ezt az évet, a 2020-at, annyira nem szeretném elemezgetni még - számos tanulsága van, de kell némi idő megemészteni, amik történtek, és hát ugye nincs is még vége... annyi minden történhet még december 31-ig.
De tervezni kell, tervezni érdemes, és tervezni lehet is. Ezért szerveztünk egy másfél - két órás beszélgetést, ahol elmondjuk, mi hogyan látjuk, miről fog szólni részben 2021. az online marketingben. Ezt a mostani beszélgetést elsősorban gondolatébresztőnek szánjuk, de igyekszünk gyakorlati tanácsokat is adni.
Tehát 2020. december 15-én, kedden 18 órától az Onlinemarketing Klub Facebook csoportjában live beszélgetés:
Cím: Marketing tervek - mit várunk 2021-től?
És amiről biztosan szó lesz:
- A pandémia és tanulságai
Túléltük a vírust, de még tart egy kicsit... De mit tett ez az online marketinggel?
- Az online erősödik - vagy mégsem?
Az év első felében egyértelműen erősödött minden, ami online. De aztán az ősz már sokkal vegyesebb lett. Van, akinek erős volt, másoknak nem. Nézzük meg a nyerteseket és a veszteseket, találjuk ki az okokat!
- Mik lehetnek a reális célok az év elején
Természetesen tervezi mindenki a 2021-es üzleti évet. De a járvány miatt minden olyan kiszámíthatatlan. Hogyan fog alakulni a fogyasztás? Mennyiben lehet más a szezonalitás 2021-ben? Kiknek lesz pénzük és kiknek nem?
- Facebook - mert elkerülhetetlen
Meddig csökken még az organikus elérés, és mit tegyünk ellene? Tényleg szétszedik több cégre, és külön utakon fog járni a WhatsUp, az Instagram? És mikor javul már meg végre, mikorra fog "normálisan" működni?
- Google: új év, új keresési algoritmus
A Google kereső decembertől új algoritmust használ. Érdemes átgondolni, kell-e emiatt stratégiát változtatni például a tartalom marketingben.
- Google hirdetések: mi fog változni?
A Google Ads egy kifejezetten jó hirdetési platform, de itt is vannak folyamatos változások. Mire készüljünk?
- Google Analytics: a GA4
A cookie-k szabályozása, letiltása, a felhasználók követhetősége olyan kihívás, amely biztosan meghatározza a következő éveket. A Google az Analytics új, már elérhető verziója is ezért érdekes. De mi is ez a GA4? Mit érdemes tudni róla?
A beszélgetés résztvevői az Onlinemarketing.hu Kft. csapata, a beszélgetést én fogom vezetni. Aki a Klub tagja, az fog tudni kérdezni is, és később is megnézheti majd a beszélgetést. Legyél klubtag, várunk kedden este 18 órától!
Utolsó kommentek