Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Írói munkásságom része...

Címkék: kreatív szövegírás

2020.12.14. hétfő 09:31 Konrad

img_20201213_222019-2.jpg

Egy stratégia elkészítése nagyon sok szöveg. Amikor készítünk egy kampányt, szintén rengeteget kell írnunk. Blogbejegyzések (mint ez is), weboldal szövegek - számos olyan tartalmat kell gyártanunk, amely valamilyen szinten kreatív, de értelmes, tartalma is van.

A szövegírás a marketing kommunikáció egyik nagyon fontos eleme. Tanulható, sok gyakorlás kell hozzá, de ha valakinek nincs tehetsége, nehezen fog menni. Kezdve ott, hogy szükséges a jó helyesírás, a megfelelő pontosság, folytatva ott, hogy a nyelvileg helyes szövegek még önmagukban nem lesznek kreatívak, végül kell érteni és ismerni az alapvető írói eszközöket is.

Aki tud írni, annak a szövegírás sokszor olyan kreatív munka, ami külső szemlélő számára egyszerűnek tűnik. Leül, és ömlik ki belőle a szó. Én is így írok anyagokat: képes vagyok oldalakat leírni egy óra alatt. De ez valójában nem azt jelenti, hogy csak akkor dolgozom rajta, amikor írok.

Az írásnak legalább ennyire fontos része a tartalom és a forma kitalálása. Nem ritka, hogy napokig jár a fejemben egy probléma, napokig ülök egy anyagon, hogy aztán egy lendületből megírjam (a határidők ilyenkor különösen inspirálóak...). Egy jó szlogen, egy ütős cím, egy jó kezdés néha az ölembe hull, máskor hosszas gondolkozás előzi meg.

A kreatív munka ilyen. Minél szűkebb a határidő, minél kevesebb időnk van valamire, annál sablonosabb lesz. Van, ahol ez kell. Dolgoztam 23-25 éve hírszerkesztőként, akkor volt, hogy egy óra alatt meg kellett írnom 5-6 hírt. És nem volt idő javítgatni, minden egész órakor adásba ment a helyi rádióban - sokszor nekem magamnak kellett felolvasni. Jó lecke volt, megtanított gyorsan dolgozni, és nem utolsó sorban megtanított hírt írni.

A blogírást többek között ezen a blogon tanultam, és amikor 15 éve elkezdtem, növelte is az önbizalmam - mindaddig, amíg le nem ültem könyvet írni. Kiderült, az mennyivel nehezebb, mennyivel máshogyan kell gondozni egy olyan szöveget.

Vagyis nem elég megtanulni írni, bele kell tanulnunk azokba a feladatokba, amikhez igazán értünk.

Mostanában stratégiákat írok. Van azoknak is egy sajátos nyelvezete, egyfajta szókészlete és rendszere. A hétvégém is egy ilyen munkával telt, "ki is írtam" magamat. Ilyenkor egy idő után üres leszek belül, és kell egy kis idő, néhány nap, hogy ismét feltöltődjek, és el tudjon kezdeni ömleni belőlem a szó.

Így írok én. Mert az összes ilyen anyag valahol az írói munkásságom része.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1816336256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása