Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kihez beszélsz?

Címkék: kreatív tartalom szövegírás

2021.01.07. csütörtök 10:59 Konrad

microphone-380017_640.jpg

Amikor azon gondolkozom, miről írjak blogbejegyzést, nem az a fő probléma, hogy mi legyen a téma. Számos olyan téma van, amiről szívesen írok, ami érdekel, és ami megér egy rövidebb-hosszabb írást. A kérdés mindig az: mi az a téma, ami érdekes lehet azoknak, akik elolvassák majd? És ezt követi rögtön a következő kérdés is: hogyan lehet úgy megírni egy témát, hogy az az olvasók számára is élvezetes legyen?

A probléma nemcsak a stílus, hanem az is, mennyire mélyüljek el a témában. Mert sok olyan olvasóm lehet, aki nem igazán marketinges, de érdekli a marketing. Most tanulja, vagy egyszerűen csak érdeklődik. De sok olyan olvasóm is lehet, akiket a marketing nemcsak érdekel, de ismerik, az alapokkal mindig tisztában vannak, és elsősorban valami újat, valami aktuálist várnak.

Érthető módon az első körbe tartozóknak sokkal egyszerűbb, sokkal kevésbé szakmai nyelvezettel kell írni alap témákról. A második körbe tartozók számára viszont ez unalmas, és éppen ezért nekik sokkal szakmaibb tartalmak kellenek.

És akkor nem beszéltünk még egy szempontról: olyan tudást akarok-e átadni, ami általános ismereteket ad, vagy olyat, ami azonnal használható?

A fentiekre általában tudom a választ, aki olvassa a blogot, maga is meg fogja tudni válaszolni. Amiért ezt a gondolatmenetet leírtam, az elsősorban a példa: nagyon fontos tudnod, kinek is írsz valójában. Amikor megfogalmazol egy blogbejegyzést, egy Facebook posztot, egy hirdetést, csinálsz egy landing page-et, akkor pontosan tudnod kell, az olvasóid honnan indulnak és mit várnak tőled.

Ez nemcsak azt jelenti tehát, hogy tudod, hány évesek, milyen neműek, hanem azt is, hogy a te szempontodból milyen "szinten" állnak, mik azok az üzenetek, amik megfogják, és mik azok, amik már nem - vagy azért, mert nem értik, vagy azért, mert unalmasak.

A jó szöveg egyik titka az, hogy akikhez szólsz, azok megértik, és az üzenet is érdekes számukra. A marketing szövegek nem szépirodalmi alkotások. Nem célunk, hogy mindenkinek szóljunk. Azt szeretnénk elérni, hogy hatást váltsunk ki.

Ennek megfelelően kell tehát témát választanunk, stílust használnunk és elmélyülnünk a problémában. Mert mindenkihez egyszerre nem fogunk tudni beszélni.

Segítség kell a célcsoport meghatározásában? Bizonytalan vagy, mennyire jó az, amit írtál? Lépj be az Onlinemarketing Klubba, és ebben is tudunk segíteni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4816374876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása