Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Clubhouse - ahova be akarsz kerülni!?

Címkék: közösség

2021.02.16. kedd 10:05 Konrad

clubhouse-trophy-room-4709612_640.jpg

Új sztárja lett a közösségi médiának, ez pedig nem más, mint egy pár hónapos közösségi média alkalmazás: a Clubhouse. Aki kicsit jobban figyeli a híreket, az láthatja, hogy tele van ezzel a szolgáltatással, és nem is véletlenül. Decemberben indult, csak iPhone-ra érhető el, és alig 600 ezer felhasználója van. De akkor miért érdekes?

Mert bekerülni csak meghívásra lehet, és tele van celebekkel. Mert a platform eddig szokatlan módon csak hang alapú szobákat üzemeltet. Mert olyan hype lett körülötte, hogy tényleg mindenkit érdekel. Mert a vírus miatti karanténban egy szöveges, vagyis élő beszélgetés ismert vagy ismeretlen emberekkel visszaadja a közösségi élményt.

És mert a fentiek miatt kifejezetten elit közösség. Tahani Al-Jamil a The Good Place-ből persze ismerne benne mindenkit, ha nem egy pár évados sorozat egyik főszereplője lenne, de amúgy tényleg megvan arra az esély, hogy ismert emberekkel beszélgess. Hogy kikkel? Oprah, Aston Kutcher, a semmiből ki nem maradó Elon Musk, amerikai X-Faktor sztárok, musical énekesek (Hamilton, megvan?). De külön ízt ad az egésznek, hogy pár napig még Kínában is működött, természetesen cenzúra nélkül, és még az elnyomott ujgurok is tudták használni.

Egyébként maga a szolgáltatás értelemszerűen nem ad jelentős újdonságot, a lényeg a hangban van, és abban, hogy főleg egyfajta elit kezdte el használni. Ami kellőképpen érdekes ahhoz, hogy sokan ebbe az elitbe akarjanak tartozni...

Nem tudom, mennyire lesz ez a szolgáltatás tartós. Mennyire lesz hosszú távon független, megeszi-e valamelyik óriás, vagy bedarálják azzal, hogy egyszer csak majd megjelennek hangos szobák a Facebook-on vagy a YouTube-on. Láttunk már ilyet, mára például lassan a mosógépemen is vannak story funkció, és az öngyilkos bejegyzések is számos szolgáltatásban megjelentek a Snapchat sikere után. A trend látszik. A hype pörög, mi pedig pattogtassunk ki egy tál kukoricát, és nézzük a fotelból, ahogy az úri közönség tombol.

Függöny.

Szeretnél képben lenni, képben maradni az online marketinggel? Szeretnél egy moderált közösség tagja lenni? Vagy csak kibeszélnéd ezt a cikket? Gyere, és lépj be az Onlinemarketing Klubba!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2316428398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2021.02.16. 21:51:39

Sose hallottam róla, igaz, Iphone-om sincs. Nem is tudom elképzelni, hogyan működik. Ott van Elon Musk, én meg rákattintok/felhívom/nemtudommitcsinálok és odaszólok neki, hogy "Hogy ityeg a fityeg?" és ő válaszol és frankón beszélgetni kezdünk szóban? Kétlem.

De amúgy nem tudom, ez nagy tömegek esetén hogyan működne. Mindenki egyszerre beszél? Vagy csak ketten beszélgetnek? Vagy egy beszél, a többi hallgatja? Elmenti a rendszer a beszélgetést és nekem végig kell hallgatnom, ha utólag akarok belebeszélni? Vagy csak élő és semmi nincs elmentve?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2021.02.16. 22:57:53

@Hujber Tünde: Ha jól tudom, szobák van, ahol megy az élő beszélgetés. A dolog annyiban új, hogy elvileg ismeretlenül is beléphetsz téged érdeklő szobába, de a pontos menetet én se ismerem. Nekem kicsit a Discord újragondolásának tűnik így kívülről.


süti beállítások módosítása