Bár már május van, de maradt még egy tanítási napom péntekre. Most egy számomra új órát fogok tartani az Edutus-on. Felkértek, hogy az Online marketing képzésen az eddigi két tárgyam mellé vállaljak el egy harmadikat is: az Online reklám órát.
Amikor új tárgyat kezdek el tanítani, akkor a feladatban az a legnagyobb kihívás, hogy kitaláljam, mit szeretnék elmondani annak keretében. Az ilyen szakmai tárgyaknál ugyanis nem kapok valamilyen központi iránymutatást, nincs elvárt tananyag. Az van, amit én akarok elmondani. Most szerencsére építhettem arra, hogy korábban mit tanított Damjanovich Nebojsa ennek a tárgynak a keretében, de persze attól azért részben eltértem.
Egyrészt nem akarok (és nem is szeretek) mások előadás anyagából dolgozni, másrészt én más szerkezetben és némileg más tatalommal fogom a tárgyat előadni. De a lényeg persze marad: az online reklám egyrészt jelenti azt a piacot, ami ma a magyar online reklám piac, benne tartalomszolgáltatókkal, sales house-okkal, ügynökségekkel, technológiai szolgáltatókkal, szervezetekkel és persze a megrendelőkkel (hirdetőkkel). Másrészt jelenti azokat a feladatokat, amelyeket a konkrét hirdetések jelentenek. Milyen típusú kampányok lehetnek, ezeket hogyan kell megtervezni, mi ennek a menete stb.
Érdekes lesz, és nekem is kihívás, amikor először tartok valamilyen témában előadást. És ezzel majdnem vége az egyetemi oktatásomnak ebben a félévben. Lesz még egy előadásom jövő hétvégén, de az rövidebb is lesz, és egy újabb egyetemen fog történni. De erről majd jövőhéten írok.
Utolsó kommentek