Nem vagyok focirajongó, nem nézek meccseket. De a labdarúgás több, mint az a sport, ami a pályán történik, így nem kerülhetem el, én is foglalkozok vele. Számomra a foci nagy tanulsága, hogy az elérni kívánt fogyasztók szokásai a fontosak, nem az én véleményem. Ezt korábban is többször elmondtam:…
Foci és marketing
Címkék: onlinemarketing ajánló stratégia Klub
2021.06.18. péntek 09:50 Konrad
2 komment
Ismét konferencia, de nem online!
Címkék: mediahungary
2021.06.17. csütörtök 09:54 Konrad
Tegnap konferencián voltam. Ez egészen tavaly márciusig nem lett volna egy különleges dolog, de azóta ez az első alkalom, hogy ne számítógép előtt ülve vegyek részt egy szakmai eseményen. A Media-Digital Hungary első napján vettem részt, ami egy két napos hibrid konferencia. A ma is tartó…
Szólj hozzá!
On - off
Címkék: onlinemarketing
2021.06.16. szerda 09:08 Konrad
Aki online marketinggel foglalkozik, hajlamos arra, hogy mindenre csak az internetes megoldást keresse, válassza. Ez következik abból, hogy ehhez ért, ezeket a megoldásokat használja, ismeri. Így azt tudja megmondani, hogy mi a jó eszköz az interneten, milyen módon lehet célokat elérni az…
Szólj hozzá!
Akik nincsenek itt
2021.06.15. kedd 11:35 Konrad
Az NMHH kiadott egy jelentést a hazai internetfelhasználókról, illetve az internetet nem használókról. Én a HVG-n futottam bele az adatokba, és érdekesek, érdemes átrágni magunkat a cikken. A kutatás talán legfontosabb tanulsága: a 14 évnél idősebbek közel ötöde nem használja az internetet. Vagyis…
1 komment
Öncenzúra 2.0
Címkék: tartalom közösségi média
2021.06.14. hétfő 11:36 Konrad
A cenzúra, ahogy a Wikipédia írja, információk felügyelete, elsősorban politikai és morális alapokon. Legyen szó állami vagy más cenzúráról, a lényeg, hogy valahol valakik hoznak szabályokat, és az alapján eldöntik, mit szabad közzétenni és mit nem. Az internet azt a fajta központi cenzúrát tette…
Utolsó kommentek