Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Weboldal trivia

Címkék: weboldal

2022.02.04. péntek 09:52 Konrad

program-g976d8593b_640.jpg

Sokszor kell tanácsot adnunk weboldal készítésekor. Ez általában egy hosszabb folyamat, ami azt jelenti, hogy többszöri egyeztetéssel jutunk el odáig, tudjunk javasolni tartalmat, szöveget, képi világot. De elég sokszor fordul elő, hogy már majdnem kész tervvel érkezik az ügyfél, és azt kell "megszakérteni".

Ennek kapcsán három olyan dolgot emelnék ki, amit mindig, minden egyes weboldaltervnél el kell mondjak, mert bár nagyon triviális, de sokan mégsem tudják.

1. Mobil first

Ezerszer elmondtam már én is: mobilos megjelenést kell tervezni. Amikor kapok tervet, tíz esetből tízszer desktop tervet kapok. Egy fektetett téglalapot, 2-3 hasábos felosztással. Ami persze tök jó, de a látogatók egyre nagyobb része mobilon fogja megnézni. És ez az "egyre nagyobb rész" nem ritkán 60-70%.

Vagyis ha valaki önszántából elkezd tervezgetni, rajzolgatni, mindig gondolja végig, mobilon ez hogyan fog kinézni!

2. Címlap

Nagyon sok időt eltöltenek az emberek azzal, kitalálják milyen legyen a címlapja a weboldalnak - és aztán nem sokat foglalkoznak az aloldalakkal. Pedig ha van értelmes tartalom az oldalon (márpedig az kell, hogy legyen is értelme), akkor a látogatók nagy része nem a címlapot nézegeti. Nem kevés olyan weboldalt látok, ahol a látogatói forgalomnak mindössze egytizede jut el a címlapra is.

Ez két dolgot jelent: egyrészt a címlap nem minden, nem elég csak azt megtervezni, és a fontosabb információkat nem elég csak oda kirakni. Másrészt, a címlapra töltött rengeteg tervezési idő nagy része nem fog megtérülni.

3. Tartalom

Amikor a tartalmat átnézem, mindig tudnom kell, mi a célja az oldalnak. Ha nem webáruházról beszélünk, akkor fontos az a kérdés, hogy bemutatkozni akar a cég vagy eladni? Mert ha bemutatkozni, akkor azt kell leírnia, mivel foglalkozik, mit kínál. De ha eladni, akkor elsősorban azt kell leírnia, mit nyer a vevő azzal, ha őket választja, ha az ő termékeit veszi meg. Tehát nem arról beszélünk, mi mit adunk, hanem arról, ő mit kap. Fokozottan igaz ez akkor, ha nem terméket kínálunk, hanem szolgáltatást.

Ez a három pont természetesen nem minden, sok más kérdés is felmerül, ezek nagy része cégspecifikus. De a fenti hármat minden esetben át kell gondolni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr117131084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása