Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mikor van anyák napja?

Címkék: kreatív szövegírás üzlet

2022.03.28. hétfő 10:02 Konrad

teddy-g66fff9438_640.jpg

Tudod mikor van anyák napja? És azt, mikor van idén húsvét? Erre általában mindenki ad egy választ - jellemzően azt a választ, ami arra az országra vonatkozik, ahol él. Pedig ezek a jeles napok másokkal együtt akár országonként is eltérhetnek.

Például anyák napja nálunk május első vasárnapja, de Szlovéniában március 25-e, Ausztriában május második vasárnapja, hogy csak két közeli országot említsek. De ugyanígy van különbség a Húsvét idejében (egy héttel később van az Ortodox Húsvét, ez érinti Romániát, de pl. Görögországot is).

Amikor tervezünk egy nemzetközi kommunikációt, akkor bizony azzal is kell foglalkoznunk, az adott országban mikor milyen ünnepnapok vannak, és van-e eltérés például azok tartalmában. A fenti példákat azért hoztam, hogy lássuk: ez nem valami távoli probléma, amely csak a nagy, nemzetközi cégek kommunikációját érinti, ugyanúgy igaz lehet a kisebb cégek esetében, és ráadásul a szomszédos országok piacain is.

Azért is fontos ezt tudnunk, hogy az éves terveket ez alapján állítsuk össze, és persze azért is, hogy ne hibázzunk. Egyébként általában igaz: nemzetközi kommunikációban mindig nagyon fontos az előzetes kutatás, az adott ország megismerése. Ennek része az ünnepnapok ismerete, de része a kultúra, része a helyi szokások is. Számos olyan marketing példa van, ami azt mutatja, ez mennyire fontos. Olyan egyszerű kommunikációban, mint az 'ilyen volt - ilyen lett' is lehet hibázni, hiszen míg nálunk ez úgy néz ki, hogy balra van a régi, és jobbra az új, addig az arab országokban ezt pont fordítva kell elkészíteni: ott a fordított olvasási irány miatt jobbra van a régi, és balra az új.

A közép-európai elaprózott piacok, a néhány milliós nyelvi szigetek évről-évre egyre egységesebbé válnak azzal, hogy sok kisebb cég is felismeri, nem elég a saját országában működni. Ezt látjuk, amikor egy megrendelt termékünk az egyébként magyar nyelvű webshopban Csehországból vagy Romániából érkezik, és ezt látjuk vállalkozóként is, amikor a konkurencia az online térben nemcsak a hazai cégeket jelenti.

Ki kell lépni, mert a nagyobb piac nagyobb forgalmat, ezáltal nagyobb profitot és növekedést is jelent. De ehhez kell tudni azt, hogy kommunikációban mire vigyázzunk. Például a jeles napok időpontjára.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7917790656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramipali 2022.03.30. 16:34:18

Anyák napja mindennap van.Az esetek többségében Ők gondoskodnak nem csak a gyerkekről,hanem a férjről és más családtagokról is.


süti beállítások módosítása