Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hogyan hirdetünk adatok nélkül?

Címkék: weboldal üzlet analytics

2022.06.23. csütörtök 10:30 Konrad

traffic-ga5aa1f6b7_640.jpg

Tegnap írtam, hogy kénytelenek vagyunk adatok nélkül hirdetni, mert egyre kevesebb a visszajelzésünk. Fel is merül a jogos kérdés: hogyan tudunk hirdetni adatok nélkül? Mit teszünk, mi a megoldás? Sörétes puskával lövünk, és reménykedünk, hogy a célunkat is eltalálja?

A válaszom az, hogy nem hirdetünk adatok nélkül.

Adatokat akkor is kell gyűjtenünk, ha az eddig megszokott forrásokból nem érkeznek. Így kicsit körülményesebb lesz, meg drágább is, de azért vannak eszközeink. Eleve már a tegnapi posztom is azért születhetett, mert máshonnan vannak adataink. Igaz, a Google Analytics-ben nem láttuk a lead-eket, de a jelentkezésen keresztül már igen, innen is tudjuk, hogy mit nem láttunk. Ez is mérés, csak kevesebb adattal.

Most két olyan módszert is javaslok, ami segíthet akkor, ha azt látjuk, nem mér a Google Analytics. Nem szükségszerűen jók mindenkinek ezek a megoldások, de arra rávilágítanak, hogy mi a gondolkodás iránya. És aki úgy érzi, hogy ez sokban hasonlít a nem online marketinges adatgyűjtéshez, az nem téved nagyot...

Akciók

Klasszikus marketinges megoldás, hogy valamilyen ajándékot vagy kedvezményt kínálunk vásárláskor, vagy akár csak azért, hogy feliratkozik valaki a hírlevelünkre. A "trükk" az, hogy minden eltérő hirdetésnél (más kreatív, más hirdetési hely) más és más a kedvezmény. Mivel ilyenkor látjuk, milyen kedvezményt kér az ügyfél, már tudni fogjuk, honnan jött. Ehhez kapcsolódik közvetlenül is a második megoldás, hiszen ezt csak azzal együtt lehet megvalósítani, ha a konverzió online történik.

Egyedi érkezési oldalak

Minden egyes hirdetésváltozathoz és hirdetési helyhez, ami online, készüljön egyedi érkezési oldal. Így amikor a konverzió megtörténik, vissza tudjuk következtetni, honnan érkezett a vevő. Ez a megoldás azért is nagyon jó lehet, mert így megoldható az eltérő kreatívokhoz eltérő érkezési oldal tartalom is, és ez a hatékonyságot is növelheti.

Igen, ez a két megoldás csak kicsit segít pontosítani az adatokat, de sokszor ez a kevés is már nagy segítség. Ki tudunk ezzel zárni teljesen rossz hirdetési helyeket, és erősíteni tudjuk a hatékonyakat. Igaz, csak végleges konverzióra optimalizálva, sajnos ezekkel rész célokat nehezebb meghatározni. De így is több, mint a semmi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1017864131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása