Régen volt mit olvass bejegyzésem, pedig van még mit ajánlani bőven. Naponta 100-150 cikk esik be az rss olvasómba, és azok több, mint fele marketinges. Jobbára persze angolul, de ez a szakmánk sajátja - jó anyagot angolul lehet találni.
Elsőnek most a Digiday-t, ahol marketinges szakmai hírek, cikkek jelennek meg. Elég bőséges forrás ez is, ez például egy frissebb cikk a gaming-ről, esportról és a metaverzumról.
A HubSpot neve ismerős mindenkinek, aki kicsit is kinézett már a hazai marketinges körökből. Sőt, szerintem a magyar blogokon is fel-felbukkan hivatkozásként (vagy éppen lefordított tartalommal, jó esetben forrás megjelelöléssel). Sok hasznos tartalmat is ad a fizetős szolgáltatások mellett, és számos cikk került már nálam is a kedvencek közé. Most például egy cikk azoknak, akik a TikTok marketingben gondolkodnak.
Végül a szeptemberi magyar olvasnivaló (illetve részben hallgatni való) egy olyan cég blogja, amelynek a munkájával szerintem már mindenki találkozott: az NRC kutatócég. Ők podcast-ot készítenek, ahol természetesen kutatással kapcsolatos cikkek vannak, érdemes követni, mert hasznos anyagok. Az oldalon vannak hírek (ezek frissülnek azért gyakrabban, például ez a cikk az e-kereskedelem trendjeiről és változó fogyasztói szokásokról szól.
Ha van olyan olvasnivaló, amit te is ajánlanál, írd meg nekem akár itt, akár a Facebook-on, Twitteren, Telegram-on vagy LinkedIn-en!
Utolsó kommentek