Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tanulni kell, ha hibázol

Címkék: üzlet

2023.03.01. szerda 09:51 Konrad

pencil-g47d013a87_640.jpg

A tegnapi Hibázni is tudni kell bejegyzésemre írt választ Máth András, amivel teljes mértékben egyet is értek, íme:

Hibázni kell - de csak ha tanulsz is.

Konrád felvetése a hibázásról teljesen helyénvaló én mégis szeretném ezt kicsit továbbvinni, továbbgondolni, mert nekem nem a hibázás a kulcskérdés, hanem a tanulás és ezen túl ami még nehezebb a tudásmegosztás/tárolás.

Sokan, sokszor beszélnek arról, hogy a hiba szerves része az életünknek, nem kell tőle félni, sőt időnként kifejezetten jó is ha valami nem megy elsőre. Ez mind igaz is, de szinte senki sem teszi mellé, hogy mit kell tennünk ilyen helyzetben, pedig enélkül marad a hibázás keserűsége. Ez a követő lépés pedig a tanulás, tudás-szervezés és azért fordulhat elő, hogy kimarad a következő lépés, mert félünk a tanulástól.

Csak akkor lehetünk valóban haszonélvezői egy hibának, rossz megoldásnak, ha abból tanulni tudunk: máskor, máshol már ne kövessük el ugyanazt a ballépést (persze másikat lehet, és azzel válik majd állandósággá a hiba, de ezt most hagyjuk). Az igazi probléma ezzel a feladattal, hogy a legtöbbünk számára a tanulás/képzés valami távoli, zárt dolog, amit elsősorban iskolában lehet végezni, sokáig tart és a végén valami rossz (néha jó) élményként megélt számonkérés tartozik hozzá. Pedig ez nincs így (pontosabban nem kellene, hogy így legyen!): tudás szerzünk a boltban, a gyerekünkkel/szülővel való játékban, olvasással, videónézéssel és minden egyébbel - csak éppen az a kérdés, hogy ez a tudás mennyire stabil, mennyire tudjuk később is előhívni vagy alkalmazni. Ahogy a magánéletben, úgy a munkánkban is ez kiemelt jelentőségű, ha elég figyelmet fordítunk a tudás rögzítésére, tárolására, mert a munkahelyen van még egy nehezítő körülmény: nem csak egyedül vagyunk, tehát a tanulságoknak, tapasztalatoknak is több emberhez kell eljutniuk, akár még olyanokhoz is, akik maguk éppen abban a kérdésben nem hibáztak (pl. mert nem is találkoztak a feladattal).

Nagy szerencse, hogy az ilyen jellegű kérdéseknek már van saját módszertana, eljárásrendje, bár tapasztalatom szerint elég kevesen alkalmazzák kellő tudatossággal: A tudásmanagement megoldások még úgy sem terjedtek még el eléggé, hogy bizony elég sokan, sokszor hibáznak. Szóval nem attól kell félni, hogy hibázunk, hanem attól, hogy nem tudunk belőle céges szinten is érvényes tudást építeni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr218061258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása