Ahhoz, hogy jó reklámokat tudjunk csinálni, érteni kell a célcsoportot. Érteni kell, mire van szüksége, mit szeret, hogyan viselkedik... Vagyis figyelni kell rá. A célcsoport így kimondva persze egy massza, sok ember összessége, ezért is jó módszer a perszónák létrehozása, amikor egy-egy személyt…
Multitasking és célcsoport
Címkék: kreatív video
2023.01.30. hétfő 09:54 Konrad
Szólj hozzá!
Néhány gondolat az e-mail-ről
Címkék: üzlet email marketing
2023.01.26. csütörtök 10:49 Konrad
A múlt heti Marketing Fesztiválon többek között az e-mail marketingről beszéltem. Lehet, meglepett pár embert, hogy nálam ebbe nemcsak az tartozik bele, amikor tömegével küldünk ki leveleket - hírlevelet, eDM-et -, hanem az is, hogy egy vállalkozás milyen e-mail címet használ.
Most is ezzel kezdtem…
Szólj hozzá!
Szoktál számolni?
Címkék: onlinemarketing kampány üzlet
2023.01.24. kedd 09:38 Konrad
Rászoktam arra, hogy az árajánlat adásokat matekozással kezdem. Ha pontos az ajánlatkérés, és ismert a cél, akkor ki tudom számolni, kb. mennyit is érhet a mi munkánk. Ezt aztán összevetem a kért feladatokkal, és így sokkal könnyebben tudok olyan ajánlatot készíteni, ami kölcsönösen előnyössé válik.…
Szólj hozzá!
A képernyő és a gyerekek
Címkék: közösség ajánló
2023.01.13. péntek 10:03 Konrad
Kicsit szerencsém van, hogy a gyerekeim úgy nőttek bele a kézi okoseszközök (telefon, tablet) világába, hogy már nagyobbak voltak. Hat-nyolc éves koruk előtt még nem voltak ilyen gépek, így fel sem merült, használhatnak-e. Persze számítógép és internet volt, és mivel én már majdnem harminc éve…
Szólj hozzá!
Helló, 2023!
Címkék: onlinemarketing ajánló
2023.01.09. hétfő 10:05 Konrad
Most, hogy 2023-at írunk, talán érdemes egy kicsit előre is tekinteni. Nem jósolgatok, hiszen arról már írtam egy bejegyzést tavaly, most csak arról írok, ami biztosan lesz.
Januárban ismét lesz Marketingfesztivál, mára ez egy kötelező szakmai évindító eseménnyé vált. Idén én is előadok, gyertek…
Szólj hozzá!

Utolsó kommentek