Hajlamos vagyok azt gondolni, hogy a hazai cégek úgy általában azért többé-kevésbé megoldják az online jelenlétüket, van használható weboldaluk, kommunikálnak. De a valóság időről-időre megcáfol. A munkám miatt általában olyanokkal találkozok, akiknek van elképzelésük az online kommunikációjukról,…
Az online sivatag
Címkék: üzlet
2023.02.02. csütörtök 10:33 Konrad
Szólj hozzá!
Multitasking és célcsoport
Címkék: kreatív video
2023.01.30. hétfő 09:54 Konrad
Ahhoz, hogy jó reklámokat tudjunk csinálni, érteni kell a célcsoportot. Érteni kell, mire van szüksége, mit szeret, hogyan viselkedik... Vagyis figyelni kell rá. A célcsoport így kimondva persze egy massza, sok ember összessége, ezért is jó módszer a perszónák létrehozása, amikor egy-egy személyt…
Utolsó kommentek