Minden ellenkező híresztelés ellenére konferenciára járni jó dolog. Persze mérlegelni kell, mi az, amire szükségem van, mi az, ami nekem szól. Most egy olyan konferenciát ajánlok, amit a szervezők elsősorban a kis- és középvállalatok marketingeseinek, cégvezetőinek szánnak.
Akkor gyere el a konferenciára, ha érdekelnek az aktuális forró témák, és persze a várható trendek. Ez nem egy oktatás lesz, inkább egyfajta metszet, de annak szerintem teljesen jó. Nem ettől leszel egyik napról a másikra marketing guru, de nem fogsz bután nézni az üzleti kihívások elé idén, ha eljössz. Kapsz egy egészen jó kis eszköztárat, az üzleted érdekében.
A konferencia attól lesz fesztivál, hogy nemcsak a színpadon, hanem az előtérben, a szünetben is történnek dolgok. Konzultálhatsz, kapcsolatot építhetsz, netwörkölhetsz. Ez ilyenkor, az év elején, még kényelmes időtöltés, és az itt megszerzett kapcsolatokat nagyon hamar kamatoztathatod is.
A január 29-i eseményen a Lurdy Házban én is előadok, a témám a vevőmegtartás, azon belül a hűségprogramok. Íme a kisfilm, ahol kicsit bővebben elmondom, mit várhatsz majd tőlem.
Gyere el, találkozzunk a Marketing Fesztiválon!
Utolsó kommentek