Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mennyit is ér a hirdetésünk?

Címkék: kampány ajánló etarget ebusiness

2006.07.27. csütörtök 21:13 Konrad

A címben feltett kérdés a legontosabb, amit az ügyfél feltehet. Mennyit is ér valójában a hirdetése? A válasz egyszerű: egészen pontosan annyit, amennyi hasznot hoznak azok az ügyfelek, akik a hirdetés miatt váltak ügyféllé.

Egy webes kampány elsődleges célja lehet az, hogy látogatókat vigyünk a honlapunkra. Persze a végső cél mégis az, hogy az oda vitt látogatók megrendelők is legyenek. Egy jó weboldalnál tehát első lépés mérnünk azt, hogy a látogatók hány százalékából lesz valóban megrendelő. Nevezzük ezt a weboldal konverziós arányának.

Most már csak azt kell tudnunk, hogy egy ügyfélen átlag mennyi hasznunk van. Ha a weboldalon árusítunk termékeket, akkor ez könnyen kiszámolható. Ha szolgáltatást kínálunk, akkor kicsit nehezebb, de azért nem megoldhatatlan. Tehát az egy ügyfél utáni (bruttó) nyereségünk is megismerhető, egyszerű elemzésből.

Fontos! Eddig semmi mást nem csináltunk, mint a rendelkezésre álló adatokat feldolgoztuk!

És akkor most futtassunk egy kampányt. Pontosan tudjuk, mennyi pénzt szánunk rá. Tudjuk, mennyi átkattintást hozott a kampány, így azt is tudjuk, mennyibe kerül egy kattintás.

És akkor most számoljunk. Ismerjük a kampány költségét, egy kattintás árát, tudjuk, hány kattintásból lesz ügyfél (lásd fent!), tudjuk, egy ügyfél mennyi hasznot hoz (megint lásd fent!), tehát tudjuk, hogy a berakott pénz mennyi hasznot tud hozni.

Egyszerű, nem? Vagy nem szeretsz számolni? Akkor számol helyetted az Etarget. Az új szolgáltatásuk ugyanis pont a fenti lépéseken visz végig.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8011818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liktor Gábor · http://www.pixelhaboru.hu 2006.08.17. 17:17:56

Talán érdemes kiszámolni, mennyit is ér egy hirdetés a pixelháborún... Van jónéhány olyan hirdető, akinek publikus a statisztikája. :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.08.17. 18:32:52

Csak átkattintást látni, azok se maiak...


süti beállítások módosítása