Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Számomra a legnagyobb meglepetés, hogy szerepelhetek a saját blogomban: a második legjobb lett az a kampány, amit a blog népszerűsítésére indítottam...
Hirdetés:
Állás - portál
Találjon munkát még ma! Workania - új online állásbörze.
www.workania.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1841
Átkattintási arány: 17,82%
Hirdetés:
Blog. Kommunikáció. Online marketing.
A Gyurcsány-blog szerepe, most. "A blog tehát megint végzi a feladatát, árnyalja a kommunikációt."
onlinemarketing.blog.hu
Kulcsszó: gyurcsany
Megjelenésszám: 1126
Átkattintási arány: 17,41%
Hirdetés:
2006-os divat! Új őszi kollekció!
A 2006-os ruha divat, trend és színek! CJ Casuals, VDN, TATUUM, QSQ márkák forgalmazása! Exclusive női és férfi ruha kollekció! Divat divat divat! Itt az ősz! Új modellek!
divat2006.hu
Kulcsszó: ruha
Megjelenésszám: 1040
Átkattintási arány: 12,69%
Hirdetés:
Cégkivonat, mérleg minden hazai cégről azonnal
Hiteles és hatályos cégbírósági dokumentumok minden hazai bejegyzett cégről azonnal letölthetők. Böngészés az Igazságügyi Minisztérium céginformációs adatbázisában: CégTaláló
www.cegtalalo.hu?partner=etarget kft
Kulcsszó: kft
Megjelenésszám: 1573
Átkattintási arány: 10,55%
Hirdetés:
VideoExpert - Samsung a net legjobb árain
Minden, ami az otthoni moziélményhez kell: LCD, plazma, képcsöves televízió, házimozi rendszerek. Komfort kiszállítás lakásába.
www.VideoExpert.hu
Kulcsszó: samsung
Megjelenésszám: 1230
Átkattintási arány: 9,43%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek