Ritka, mint a fehér olló az, amit most a blog.hu kapcsán látunk: Hírbehozó fellibenti a fátylat, és kérdezi a véleményünket. De lássunk egy külföldi pozitív példát is - valahogy így kellene ezt ideahaz is csinálni.
Az egyébként is nagyon jó Economist bemutatja az új címlap tervét, ráadásul magyarázza is: rá kell húzni az egeret a sárga pöttyekre. És még véleményt is mondhatunk. Nem akkor, amikor már használjuk (mint pl. az Origó vagy az Index esetében volt), hanem még most, a végeleges fellövés előtt.
Úgy tűnik, valóban olyan valamit akarnak, amit szeretnek az olvasóik. És okosan kommunikálnak. Oké, értem, ez az Economist, és nem egy kis portál Abszurdisztánból... de mi lenne, ha nemcsak a külföldi ötleteket, szolgáltatásokat copy-paste-zná a hazai piac, hanem a kommunikációt, a felhasználókhoz való hozzáállást is?
Utolsó kommentek