Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Sikeres akarsz lenni az interneten?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2008.06.09. hétfő 22:44 Konrad

Több módja is van annak, hogy sikeres vállalkozásod legyen az interneten. Mostanában egyre népszerűbb ez a téma, és különböző blogokon és oldalakon olvashatjuk, milyen egyszerűen lehetünk milliomosak. Mégis, az internetes rendezvények, konferenciák parkolójában nem ez a kép fogad. Vajon akkor hol az igazság? Lehetünk egyáltalán milliomosok az interneten?

Lehetünk. Lássuk, mi kell hozzá!

Először is legyen egy működő szolgáltatásunk. Ha azunk nincs, de okosak vagyunk, akkor néhány év gyakorlati tapasztalatunk. Olyan 5-6 év kezdésnek elég.

Amit csinálunk, azt a felhasználók minél szélesebb köre szeresse. Ha weboldalunk van, akkor sok legyen a látogató, ha szakemberek vagyunk, olvassák a cikkeinket, hívjanak meg konferenciákra előadni, beszélgetni, szerepeltessenek minél több helyen. Nem azért, mert fizetünk érte, hanem mert kiváncsiak a tudásunkra.

Legyünk türelmesek, kitartóak. Nem fog ömleni a pénz, nem jönnek a hirdetők, nem jönnek a megrendelők. Azonnal biztos nem. De mi csak csináljunk, higgyünk magunkban. Ez nagyon fontos!

Dolgozzunk keményen. Hülyén hangzik? Aki csinált már vállalkozást, az tudja, milyen az, amikor nem azért nem alszol, mert jajbasszamegeztislekelladni, hanem mert végre csinálhatod, van mivel foglalkozni, és talán még pénzt is hoz. Kitartó és kemény munka. Közhely, de ez van. Ez a siker minimum feltétele.

Ha ezek után még szerencsék is van, akkor már jó úton vagyunk ahhoz, hogy működjön a vállalkozásunk. Amiből bármi lehet. Még milliók is.

Akinek mindez sok, unalmas, esetleg könnyebb utat keres, az máshogyan is próbálkozhat. De ne csodálkozzon, ha nem jut túl az igéreteken.

87 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr15512115

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Milliomos Születik! 2008.06.10. 00:40:21

A kitartó és kemény munka, azaz emeljünk oltárt a hülyeségnek. Click to continue reading “” ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltán · http://www.hatekonysag.hu/blog/ 2008.06.10. 00:04:23

Az a baj, hogy ez a "lassan meggazdagodni" elv :-) Legtöbben nem érnek rá erre... :-)

Egyébként igazad van, mert ez tényleg működő megoldás.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.06.10. 00:18:13

Plusz egy igazán jó hír: azt nem mondom, hogy a módszer minden területen működik, mert például a textilipar nem sok jóval kecsegtet az elkövetkezendő 30-40 évre, de azért nagyon mellényúlni nem lehet.

kt · http://www.isite.hu 2008.06.10. 00:48:06

Konrád!
ez a blogbejegyzes egy kicsit reklam ennek az atveros szagu tarsasagnak: www.isite.hu/milliomos_szuletik_25_het
lehet, h a dolog kitalaloi keresnek par szazer forintot egyszer, de tan nem kene reklamozni, mert aki reszt vesz rajta nem milliokat keres, hanem meg lesz tevesztve jol, de ne legyen igazam... es meg enyhen fogalmaztam, szoval en kerulnem, "ezeknek" a hirdeteset jol...

Charybdis 2008.06.10. 01:40:02

Konrád,

9900 Ft a nézői csomag. Ha már így látatlanban lehúztad a programot, akkor be kéne fizetned, majd a végén visszakérni a pénzt a garanciát érvényesítve (hogy azért mégse legyen jó nekik), és utána véleményt írni, így talán objektívabb lenne.

Rob 2008.06.10. 02:31:14

Mindig lesznek olyan emberek, akik ezeknek bedölnek, és a végén sem lesznek elégedtlenek, mert azt is beadják nekik, hogy tulajdonképpen jól jártak, mert "most már meg mernek szólalni". A valóság kb. ott van, amit Konrád írt.. de én még hozzátenném, hogy ez nem mindenki számára nyitott, szükség van egy, vagy több jó ötletre, alapokra, némi tehetségre, kreatívitásra, intelligenciára, és talán nyelvtudásra is.

Kicsit beleástam magam ebbe a "szubkultúrába":
megnéztem ezt az Isite-os linket: az előző, 25 hetes program kb. egyetlen eredménye Vida Ági volt, aki állítólag havi 1 milliókat keres. De azzal a 3 weboldallal (az egyik egy sima blog, a másik egy utazási oldal, de nagyon alacsony látogatottsággal, a harmadik meg csak e-bookat árul) mindenki, aki ért hozzá, tudhatja, hogy ez lehetetlen. Persze becsülendő Vida Ági, de ez a havi 1 millió az akkora csúsztatás lehet, mint hogy neki korábban semmilyen alapja nem volt, ezt is a milliomos-szuletik blogon leplezte le valaki, hogy nem igaz. (Aki nem érti, miket beszélek, kövesse a linkeket, az itteni isite, aztán onnan, a 2. hozzászólásnál linkelnek egy Vida Ágit méltató bejegyzésre)

Nem kétlem, hogy oktatnak hasznos dolgokat (pl. Drupal-alapok, az jó annak, aki azt se tudja, mi az a CMS), de túl sok a marketing, túl sok az ígéret, túl sok a hazugság körülötte. És azt se kétlem, hogy tehetségesek a srácok, mert mindenki a programjkról beszél, és a fantasztikus nézői csomagokból biztos szép bevételeik lesznek. De gazdagságot ígérnek, felelőtlenül. Ezek marketingesek.. és ez elmond mindent.

wipiros 2008.06.10. 07:22:27

Konrád! Rob! és más hsonló látókörű kedveseim!
Ha a 25 hétről annak idején lemaradtál, legalább most ezt nézd meg közelebbről. Add meg annak az esélyét, hogy azt húzod le amit ismersz is.
Én idősebb vagyok Nálad de nem a ráncaim száma szabja meg azt, hogy 54 évesen rájöjjek, jól megvezettek bennünket a "csak a robotmunka tisztességes" marhaságaival. 39 évi robottal a hátam mögött mondom és nem kioktatásul, de okulásotokra!
Legyetek már nyitottabbak az új dolgokra! Úgy beszéltek mint a 60 éves gyöpösök!
A gyerekeimnek pedig kötelességem átadni azt a szemléletmódot, hogy lazán is lehet tisztességesen, tervezetten munkának nevezhető hobbyval pénzt keresni.
Csak egyet sajnálok, hogy nem ma vagyok huszonéves. Gőzötök sincs, hogy mit fikáztok!

vino 2008.06.10. 09:05:20

Klapka György (Vámház krt 9. :) mondta el egy sztárchat alkalmával a pénzhez és a milliókhoz való kapcsolatát. Összeköti Konrád és wipiros gondolatait:

Lényege: "A pénz az utcán hever. Ötlet, kitartás és szorgalom kérdése, és nem pénz kérdése valaminek a megvalósítása."

KGy: - Az egész világ folyton fejlődik, és ezzel a fejlődéssel én állandóan lépést tartok. Ma 78 éves koromban is új dolgokon gondolkozom és megpróbálok új dolgokat csinálni.

Solitude: A Hagyományos Mosópor ötlete hogyan született? Nagyon jókat derültem anno rajta, az biztos, hogy elég olcsón jutott így reklámhoz. :))

- Pontosan erről van szó: én tudtam annak idején, hogy mosóport csak 3-400 millió Ft-os reklámköltséggel lehet bevezetni. Ezt a multik adták nekem, amikor az egész világon ismertették, hogy az ő mosóporuk jobb, mint a hagyományos mosópor. Tehát a hagyományos mosópor naponta több 100-szor be volt harangozva a TV-ben.

east: Mikor kezdett bele az ékszerüzletbe?

- Az ékszerüzletbe kb. 6-8 éve kezdtem bele, de hozzá kell tegyem hogy Németországban 15 éven keresztül drágakő nagykereskedésem volt, tehát az ékszer szakma nem volt idegen tőlem.

richgiirl: Az új dolgokat meg tudná valósítani, ha anyagilag nem úgy állna ahogyan?

- Semmi köze az anyagiakhoz. A pénz az utcán hever. Ötlet, kitartás és szorgalom kérdése, és nem pénz kérdése valaminek a megvalósítása.

richgiirl: Egy minimálbérből élő számára is?

- Én mondtam: nekem nincs viszonyom a pénzhez. Nem arról volt szó, hogy minimálbérből él valaki, hanem kereskedelemről és vállalkozásról volt szó. Az természetes, hogy nem szó szerint értettem, hogy megyek a körúton és ott hirtelen találok 100.000 Ft.-ot.

tovább a teljes beszélgetés:
www.gyaloglo.hu/sztarchat.php?temaid=160

devizakozep 2008.06.10. 10:42:40

konrad ez itt most hiba volt. sztem eleg komoly. ugyanis nagy es koncentralt figyelmet iranyitottal humbukorszagra. siman, lehet h majd vki innen ezt tovabbgondolja - milyen jo bulvar sztori is ez itten kerem- es vmi nagymediaban kurtoli. aztan hipphopp az amwayes mlmes
(tudomnemaz, csak igyhivom) huzzuk le a sok marhat tipusu senkikbol tenyleg gazdag embert csinal. hat nagyon nem kellene.


amugy mi kell a milliomossaghoz? :

1 dolog, az osszes tobbi csak korites:

napi nagy forgalom.

Wolf Gábor · http://www.marketingcommando.hu/blog 2008.06.10. 10:57:17

Konrád, megértelek!

Az első saját vállalkozásomat nekem is vagy 4-5 évig tartott odáig eljuttatni, hogy már boldog voltam a bevétellel. (Nem elégedett, de már boldog) És nem csak az évek, de mennyi meló!

Ilyenkor mindig piszkálja a csőrömet, ha azt látom, hogy valakinek gyorsabban megy. Vagy valaki kevesebbet dolgozik napi szinten és mégis megy neki.

Pedig egyre jobban látom, hogy ez az út: egyre gyorsabban, egyre kevesebb kulimunkával. Nekem is a 2. bizniszemet 5 hónap alatt sikerült ugyanaddig eljuttatni mint az elsőt 5 év alatt - de még mindig "féltékeny" leszek, ha valaki még ennél is gyorsabb (25 hét) vagy nagyobbat szakít (pl. Facebook eladás)

Én azt látom, hogy Te egy mesterember vagy - és éppen ezért megértem, hogy értékeled a türelmet, a kemény munkát. De vajon ha nem a cégedben dolgoznál, hanem a cégeden, akkor is ugyanezek lennének az értékeid?

devizakozep 2008.06.10. 11:14:52

a baj nem a sebesseggel van, hanem a hiszekenyseg kihasznalasaval.

Tapasztalt pókerjátékos kezdő nickje · http://pokerelmelet.blog.hu/ 2008.06.10. 11:35:11

Én ezt nem értem. Ha valaki hozzám hasonlóan az ingyen hozzáférhető anyagokon élt, alkalmazza az így szerzett tudást, valamint már az eddig hozzáférhető miszü anyagokból is kvázi "profitált", akkor mi a gáz azzal, ha alig 10K-t kiad egy vélhetően nagyságrendekkel tartalmasabb tudásért.
Mellesleg én sem nyalom be feltétel nélkül a semmiből milliókat rizsát, de úgy vélem, ennyit simán megér az az információ, amit nyújthatnak.

ervin d · http://www.marketingszoveg.com 2008.06.10. 11:52:25

Inkább legyek hiszékeny optimista, mint megkeseredett pesszimista.

Szerintem sok embernek már az is sokat segít, hogy kiszakítják őket a mindennapokból, és elmondják nekik, hogy vannak lehetőségeik is az életben.

Magyarországon nagyon alacsony az emberek kockázatvállalási hajlandósága, szerintem az ilyen akciók összességében (azért vannak dolgok, amikkel nem értek egyet...) jót tesznek a közmorálnak.

Mária 2008.06.10. 12:10:44

Én ennek a témának egyetlen karaktert sem szánnék...

A Nők Lapja fórumon minden esetre meg sem tűrik a kamu topikjaikat.

Lehet, hogy a marketing blogoknak lenne mit tanulniuk az nlcafe moderátoraitól?

:D

Mária 2008.06.10. 12:14:55

...arról nem is beszélve, hogy miféle embereket vonz ide a bejegyzésed kommentezni...

Tamas 2008.06.10. 12:21:49

Túl sok a marketing "szakember" a hozzászólások alapján. Mégis mit ér az, ha egy ilyen kis látogatottságú blog megemlíti az MSZ-t?

Ne legyen nevetséges aki azt hiszi, h ez a bejegyzés hú de nagy reklámot csinál a MSZ-nek.

Amúgy meg teljesen érthetőek azok a reakciók, amik erről az oldalról (Kondrád féle) jöttek.

Egyszerűen nem Ti vagytok a célcsoport, de nem is rátok lett kihegyezve a kampány.

devizakozep 2008.06.10. 12:23:45

"Akkor mi a gáz azzal, ha alig 10K-t kiad egy vélhetően nagyságrendekkel tartalmasabb tudásért.
Mellesleg én sem nyalom be feltétel nélkül a semmiből milliókat rizsát, de úgy vélem, ennyit simán megér az az információ, amit nyújthatnak."

alapvetoen a baj, az h eler olyan retegeket, akiknek az az informacio semmit sem ad. csak hiu abrandokat. na ok benyaljak a semmiert milliokat.
ezert van az h ez a biznic a torvenyesseg hatarat surolja. azert arra vigyaz, h ne lepje at.
abban a tudasban sokszor igazsag van, csak nem mindegy h ki adja elo, hogyan, milyen koritessel es foleg h kinek.
na itt megy a hataron a tilitoli.

Molnár Gergő · http://internetmilliomos.blog.hu 2008.06.10. 12:25:00

Bizony sok a pesszimista itt a kommentek között is. Már egyszer leírtam, hogy ráférne az egész magyar népre egy szemlélet váltás...
Sokan még mindig az államtól várják a gondoskodást sajnos.

Mária 2008.06.10. 12:32:34

Gergő: tegnap végignéztem nálatok egy videót, valami előadás volt a címe. Mit mondjak, nem csalódtam :)))

Azt azért tudomásul kell venned neked is és a többi rajongónak is, hogy akik ezt a blogot olvassák, azoknak a kisujjukban is több tudás és gyakorlat van, mint azoknak, akik "nálatok" tanítanak.

Éppen azért csípi pár ember szemét, hogy mekkora kupac szarért mennyi pénzt van képe elkérni egyeseknek, lejáratva ezzel magát a szakmát, amibe azok a kontárok nem tartoznak bele, természetesen.

De lehet hogy tévedek és azok, akiktől én tanultam meg a használható tudást, azok a kóklerek és ezentúl jobban tenném, ha kereskedőktől, életművészektől és nyeretlen kétévesektől tanulnám tovább az online marketinget.

devizakozep 2008.06.10. 12:41:47

ugye Tamas meglepo, h egy marketing szakembereknek szolo oldalon, sok a marketing szakember. hm, tenyleg.

ne legyen nevetseges az, aki azt hiszi, h nem csinal oriasi reklamot ez a bejegyzes a legyenonismilliomos oldalaknak. hisz egy csomo donteshozo (is) olvassa ezt a blogot. meg donteshozo baratja. index.hu es tsai is. eleg, ha vmelyik bulvarszenzaciot szimatol ekorul (hisz ez az), es odatolja a szelesebb nepretegek arcaba. azok egy resze kirohogi, lefikazza atlat rajt, a masik resze meg rarepul. azoknak icipici resze hasznalja es profital belole (akar anyagilag, akar szellemileg) a nagyobb resze meg benyalja tovig es megszivja.

nna, ily modon (attetelesen) kap ez a bagazs oriasi reklamot.

most, h gondolkodtam helyetted es szadbaragtam vagod?

legyen on is amway ugynok.

Charybdis 2008.06.10. 12:43:08

De mégis a Millimos születik Wordpress blogja hozott ide az ingyenes blog.hu blogra gondolom pár ezer látogatót a trackback által, nem pedig fordítva.

Ez a blog is csinálhathatna olyan kampányt, ahol néhány hét alatt 20.000-ren iratkoznak fel, persze nem a "gagyi tudást" értékesítve, hanem tényleg a jót :)

Majd szóljatok ha kész vagytok vele, én szívesen jelentkeznék.

Mária 2008.06.10. 12:48:36

Charybdis: na látod. Most már legalább tudod, hová nem kell jönnöd legközelebb :)))

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.10. 13:26:15

Wolf Gábor:
írod: "Nekem is a 2. bizniszemet 5 hónap alatt sikerült ugyanaddig eljuttatni mint az elsőt 5 év alatt" - de azt te is tudod (hisz okos vagy), hogy ha nincs az első 5 év, akkor nem 5 hónap lett volna a második vállalkozás.
Akik egy ilyen pilótajátékba bekapcsolódnak, azok azt hiszik, elég a második 5 hónap, nem kell az 5 év. Olyan ez, mint az alap nélküli ház: jól néz ki, de nem lakható hosszú távon.

Deviza: írnom kellett róla, mert el akartam határolódni az ilyen dolgoktól. Mert egész egyszerűen nem hiszek benne. De ezt leírtam, és a reakciók csak megerősítenek ebben.

Kedves milliomosok! Szép dolog a hit, mindig becsülöm azokat, akik ezt másokba tudják vetni. Én magamban hiszek, főleg, ha munkáról van szó. És abban, amit megtanultam az elmúlt 16 év alatt. De ezt leírta. Lehet bízni a csodában, és aki gyűjti a 20e Ft-ot, az biztosan jól is jár. Egészségére. De valóban ennyire nehéz átlátni ezen a szitán? Itt nem a milliók röpködnek, hanem a fizetésre való felhívások. Itt nem vállalkozási ötletek vannak, hanem napi praktikák, technikák, amik bár jók, de ha nincs mire építeni, akkor mivégre?

Könyörgöm: mit fogtok eladni? Magatokat?

(És igen: ha valakinek van mit eladni, az jól fog járni. Ezért is lehetnek jók adott esetben Wolf Gábor technikái nekik. De az egy más történet.)

seokos · http://seokos.blogspot.com 2008.06.10. 13:50:17

Szerintem a kitartó és kemény munkát a rabszolgatartók és a bér-rabszolgatartók találták fel!

Tisztességesen is lehetséges gyorsan meggazdagodni, és lehetséges okosan, de óriási erőfeszítések nélkül is meggazdagodni. Ez egy másik kérdés, hogy erre csak kevesen képesek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.10. 13:56:04

Van itt a sok bejegyzés elején egy trackback, ami a Milliomos születik egyik bejegyzése, és értelemszerűen eme kis írásomat taglalja. Idéznék innen pár dolgot, engedelmükkel:

"Miért hiszik itthon azt az emberek, hogy sikeres csak akkor lehetsz, ha nagyon keményen, nagyon kitartóan dolgozol és rengeteget szenvedsz. Ellenkező esetben lopsz, csalsz, hazudsz, átversz."

Izé. Nem írtam szenvedésről, sőt, arról írtam, milyen jó az, ha a magamét építem. Ezért maradjunk csak ennél:

"Miért hiszik itthon azt az emberek, hogy sikeres csak akkor lehetsz, ha nagyon keményen, nagyon kitartóan dolgozol"

Talán azért, mert még ebben a milliomosos blogban is ezt olvasom:

"Megyek vissza dolgozni nyitásra és lehet ma le se fekszem"

"Ha úgy akarom elmondani valakinek az internetvállalkozásomat, hogy az nagy hatással legyen rá, akkor úgy mesélem, hogy hajtottam keményen négy évig mint az állat, dolgoztam éjjel nappal, sokszor napi 16 órákat is.

Ez voltaképpen igaz is"

De a többi is hasonlóról szól: ha valamit akarsz, melózni kell. A közhelyhuszárokat meg nem bántanám, én is tudok guglizni ilyeneket.

Már csak azt nem értem: miről is beszélünk? Végén kiderül, hogy csak az lesz milliomos, akinek van türelme, kitartása, tudása, és éveket rak bele? Akkor hogy is van ez?

Charybdis 2008.06.10. 14:05:30

Ki számít milliomosnak? Akinek havi 1 millió forint nyeresége van?

Ahhoz eltúloztad az 5-6 évet, nem kell annyi. De tény hogy kemény munka az kell.

Ezt szerintem Dávid sem tagadja, de ő azt mondja, hogy a kemény munkát valamennyire játéknak fogja fel, nem pedig szenvedésnek. Illetve hogy kevesebb idő kell a "milliomossá" váláshoz, mint az itt említett idő.

De az is fontos, hogy mit hasonlítunk össze? A magyar piacon ténykedést, magyar adózással, vagy angol piacon ténykedést offshore céggel?

Mária 2008.06.10. 14:07:39

Konrad: vedd észre, hogy itt nem párbeszéd folyik, hanem az érveidet állítod szembe pár előre legyártott panel ostobasággal.

Ezek a fickók nem szeretnek gondolkodni. Ők azt szeretik, ha készre rágott gondolatokat kapnak gyorsan, egyszerűen, emészthetően, amiért szívesen fizetnek is, nem kevesen, nem keveset.

Hogy több idejük maradjon a... mire is?

Ismered a mondást: "Ha lemész a szintjükre, legyőznek a rutinjukkal." Pontosan ezt teszik most veled, miután lementél a szintjükre.

El kell ismerni egyébként, ügyesen használnak Téged és a blogodat arra, hogy az ügyfeleiket még jobban elkötelezzék maguk mellett :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.10. 15:08:10

Mária, nem nekik szól ez az egész. Ha nekik szólna, akkor az ő blogjugban reagálnék. Volna mire, csak nincs értelme.

Ez a vita és amiket leírtam azoknak a passzív olvasóknak szól, akik pusztán érdeklődnek. Ezért is tettem témává ezt az egészet: ne csak az ő hangjuk szóljon, olvasható legyen más vélemény is. Mert az szerintem nem elég, hogy az ügyfeleimmel beszélgetek erről, vagy f2f kitrágyaljuk őket egy sör mellett. Igenis láttatni kell, hogy vannak, akiknek más a véleményük.

Másrészt meg kell mutatni, hol vannak a logikai bukfencek az érvelésükben. Szerintem most a hozzászólásaik segítségével néhányra fény is derült.

Milliomos Bölcsőde · http://milliomosbolcsode.blog.hu/ 2008.06.10. 17:16:52

Elgondolkoztam azon, amit írtál. Majd Kt bejegyzésén elmélkedtem és rájöttem, hogy szoros párhuzam van a kettő között.

Kt. a tanításaidat tükrözi hűen vissza.

"dolog kitalaloi keresnek par szazer forintot egyszer"...írja Kt.

Ebben a mentalitás-közegben hiteles is lehet ez a becslés, mert így gondolatilag nehéz elképzelni, hogy ez nem igaz.

Nem pár százezret és még csak nem is pár milliót keresnek. Itt 10 millák repkednek a felhők alatt.

Kitartó, kemény és szorgalmas munkával ezt soha nem lehet elérni, csak a pár százezret.

A mai világban 5-6 éves perspektívában gondolkozni egy vállalkozás halálával egyenlő. Csak a gazdasági környezet és a trendek sokkal dinamikusabban és gyorsabban változnak. Ez csak az örök vesztesek filozófiája lehet.

Nálam kevés szorgalmasabb és kitartóbb ember van. De ezt nem fogom 5-6 évre pazarolni, hanem átváltom sikerré úgy, hogy aki nem szorgalmas az egy sikertallért kaszíroz. Aki szorgalmasabb az kettőt. És aki nagyon szorgalmas az 10 sikertallérral lesz gazdagabb.

Ne nem úgy, hogy tizszer többet keres, hanem úgy, hogy tizszer több sikeres vállalkozást vezet. Ezt pedig az 5-6 éves perspektíva tudat mellett lehetetlen megvalósítani.

Maria · http://maria.blog.hu 2008.06.10. 17:21:49

Csak ne dobna a Google annyi olvasnivalót a M-Sz bemutató oldalának az alján olvasható adatokra :)

Crystal Offices, Venturesinc.com...

:D

Vida Ági · http://www.kismamablog.hu 2008.06.10. 17:32:40

Ki az az ŐK és ki az a MI? Vannak jófiúk és rosszfiúk? Ki dönti el, hogy ki hova tartozik?

Igen, ahhoz, hogy ezt csináld kell némi előtudás, élettapasztalat, kreativitás, sok-sok tanulás és munka, aki azt hiszi, hogy másolásolnak mindent, aztán majd jönnek a milliók, tévednek. Ha azt mondják, olajat kell szőkíteni, mert abban van a pénz, akkor most mindenki nekiáll majd csinálni és milliomos lesz? Nem. Mert ott is lesznek olyanok, akik nem tudják eladni, nem tudják elég jól elrejteni a kommandósok elől, vagy még ezt se csinálják rendesen, mert túl melósnak találják.

Rob, azt a sima blogot napi átlag 2000-en olvassák :)

EsTeh · http://www.go2jordan.info 2008.06.10. 21:35:42

Sziasztok,

Pár hónapja olvasom ezt a blogot, nem mint profi marketinges, hanem mint hétköznapi ember, aki online vállalkozásépítésre adta a fejét.
Elvileg én is abba célcsoportba tartozom, akiknek kitalálták ezt a MiSzü-t meg korábban a 25. hetet.

Szerintem hiánypótló kezdeményezés a magyar piacon mindennapi embereknek megtanítani azt, hogy az interneten nem csak vásárolni lehet meg emailezni, hanem vállalkozni, pénzt keresni is. Hogy nem kell feltétlenül programozónak és webdesignernek lenned ahhoz, hogy legyen egy működő online vállalkozásod.
Ez eddig dícséretes.

Nekem csak ez a „hype” nem tetszik, ahogy ezt előadják: hogy csak itt és csak most, és lemaradsz valamiről, ha nem regisztrálsz most azonnal!
Meg a titokzatoskodás: az kiderül valahol, hogy ÖSSZESEN mennyibe fog ez kerülni? Amellett, hogy három hónapját rááldozza a résztvevő arra, hogy másokat nézzen?

Ezek miatt tűnik olyannak, mint a sok másik GRQ (Get-Rich-Quick) program a neten.

"Miért hiszik itthon azt az emberek, hogy sikeres csak akkor lehetsz, ha nagyon keményen, nagyon kitartóan dolgozol" – kérdik ők.

Nem csak itthon hiszik ezt, hanem külföldön is TUDJÁK, akik nem a GRQ-ra buknak.

Nagyon keményen és kitartóan nem csak a bányában kell dolgozni, hanem pl. egy online vállalkozás építésén is. Lehet, hogy a számítógép előtt ülni kényelmesebb, mint hamburgert sütni, de azért ez is munka a javából. A website nem fog magától felépülni, tartalommal feltöltődni, automatikusan látogatók tömegét vonzani, stb.

És amilyen arányban fektetsz be – online vagy offline - vállalkozásodba (időt, energiát, tudást, pénzt), olyan arányban és sebességgel leszel „milliomos”.

Az a cég, amelyiknek a termékét én használom, nem ígéri, hogy milliomossá tesz bárkit. Viszont olyan szoftvert és hozzá olyan support-ot ad, amivel bárki, aki írni-olvasni-emailezni tud, és kész odatenni magát, képes sikeres online vállalkozást építeni.
Ja, és emellett rengeteg ingyenesen letölthető tananyagot és szoftvermodult tesz elérhetővé, nem csak a fizető ügyfelei, hanem bárki számára.
Egy hibája van csak: angol nyelvű.

prospero 2008.06.10. 23:08:56

éljenek a millliomosok és vesszenek a szekpetikusok :-))

a cabrio bolcsesseg nem a blog celkozonsegenek szol, hmmm

szezon es fazon

prospero 2008.06.10. 23:12:59

jah es ha sikeres (penzben) akarsz lenni, ne olvass blogokat, ne vitazz es ne tepd a szadat. Légy irastudatlanul gazdag. itt ugyis mas a celkozonseg: hozongok, seo-sok, marketingesek. utazz fajadalom es hiszti mentes bizniszben, ugye deviza?

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.06.10. 23:55:52

Nezd Konrad, szerintem az igazsag valahol fel uton van.
En valaha 18-20 orat hajtottam. Egy ido utan kezdtek jonni az eredmenyek is.
Ma viszont ha eredmenyt akarok elerni, nem kell eveken keresztul napi tobb orat hajtanom.
Amennyi idot es energiat fektettem be regebb, ma annak a toredeket kell befektetnem hogy hasonlo eredmenyeket erjek el.
Most az erdekes az, hogy az utkozben osszeszedett tudast/tapasztalatot atadni masoknak mar eleg vegyes eredmenyekkel jar. Van aki egybol felfogja es halad vele, van akinek mondhatsz barmit...
Tehat elmeletileg le lehet roviditeni az idot, habar en ugy erzem, hogy aki a vegzetes hibakat a sajat boren tapasztalja meg, az jobban megjegyzi/megerti/metanulja, azzal szemben, mint aki egy blogbejegyzesben/ebookban olvassa el.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.11. 00:01:48

Csaba, az én gondom az ígéretekkel van. Azzal, hogy elhiteti, könnyen, gyorsan lehet bárki milliomos, csak ezt az ehhez képest kicsi összeget kell kifizetni előbb még. Ez így nem korrekt szerintem.
Te is azt írod, sok meló van a tudásodba. Még a rólam író blog szerzője is leírja, mennyit melózik. Persze, szereti csinálni, de lássuk be, a legtöbb vállalkozó így van ezzel. Én is imádom a munkám, de ettől az még munka.
És tény: ha ma valamit akarok, sokkal könnyebben elérem, mint akár 2 éve. De ehhez kellett az a 2 év és még előtte jónéhány. Ennek egy része biztos megspórólható, de nem mindenkinek. Lesz egy-kettő, akinek sikerül. A többi csalódni fog. Na, ez a többi ember az, aki könnyen és gyorsan fizet az ilyen megoldásokért.

Máriás Zsigmond · http://www.loginet.hu 2008.06.11. 00:17:07

Miről beszélünk? A tulajdonosnak nem feltétlenül kell 8 órát csákányoznia a bányában, vagy úgy en bloc megtakarítható a munka egy életképes vállalkozásból?

Meggyőződésem, hogy az első kérdésre igen, a másodikra nem a válasz. A probléma valahol ott van, hogy a MiSzü-nél bár az elsőről van szó: építsd fel a vállalkozásodat, ami aztán működik akár magától is; viszont az előadásmód a témáról olyan, hogy az olvasónak (wannabe vállakozó) némi naivitással meggyőződésévé válik, hogy majd megnézi a műsort és akkor ő milliomos lesz. Ugyanaz a dal, mint az MLM-nél: "úristen, alig csináltál valamit és mennyi pénzed lesz X időn belül." Persze a valóságban ha nem vagy jó az üzletkötésben, mások meggyőzésében, akkor te is egy balek leszel a sok közül aki megvette az életbiztosítást, amire nincs is szüksége meg elment Siófokra junior tréningre százezerért.

Persze a Miszü során nyilván bekerül a képbe, hogy kéne valami termék, amihez érteni sem ártana, magas színvonalon kiszolgálni őket így magasabb profitra szert tenni. Ez nyilván a showmanek vállalkozásában is így van, hiszen különben mit csinál Nicholas Victor 30 embere..? Tehát valaki mégiscsak kőkeményen dolgozik, megcsinálni egy olyan céget, ahol van marketing, sales, termékfejlesztők és menedzsment, hogy a dolgok működjenek, az talán mégsem 3 hónap az a bizonyos sokmilliós passzív jövedelem.

És akkor itt majd eljön az a pillanat, ahol az egyszeri wannabe vállalkozó nem lép tovább, mert igazából neki az a része tetszett, hogy pénz meg holnap már vehetem a drágább párizsit, hiszen passzív jövedelem, milliók, stb. És akkor kifizette a dolgot, elégedett, mert tényleg úgy kellene csinálni a dolgokat, mégsem alkalmazza, mert azért a tanulópénzt még így sem lehet megspórolni, meg valamihez mégiscsak érteni kellene. Persze kérdés, hogy fáj-e ez bárkinek, hogy emberek pénzt adnak azért az élményért, hogy pár napig vállalkozónak képzelhetik magukat? Ez a MiSzü végülis valami ilyesmit árul nemde?

Megér az is egy misét, hogy milyen altesti üzenetekre váltott mostanában az online marketing szakmának ez a része: mindegy, hogy miben utazol, mekkora a céged, a megtanulható okosságok csak és kizárőlag "milliókat jelenthetnek neked, iratkozz fel most", ennek egy továbbfejlesztett változata a mostani "milliomost csinálunk belőled". Hát nem én vagyok a célcsoport, ebből csak ennyi látszik, se több, se kevesebb.

devizakozep 2008.06.11. 00:31:25

latod prospero , vennel te is egy ilyen padawancsomagot, ott megmondjak a tutit, s nem kellene szarakodnod blogterrel meg hasonlo marhasagokkal. jonnenek a milliok. en most akartam venni, de elkapkodtak percek alatt a "termeket". wahh, most esz a mereg.

kt · http://www.isite.hu/milliomos_szuletik_25_het 2008.06.11. 00:47:10

baszki én is lecsúsztam a "padawancsomag"-ról, pedig hajtottam rá. Nembaj, majd legközelebb beiratkozom az uj 25 hetre es megtanulok beszelni es irni :) Siman meger akar 2 millat is :)

devizakozep 2008.06.11. 02:59:25

gyerekek, masik online marketing csodavarazsfegyvert meg lehet venni! tan meg van belole par darab (de mar csak nehany!!!). konrad, ajanlom neked is! sietni sietni , nehogy elfogyjon !

plastik.hu/2008/05/24/az-isten-allatkertje/

Vida Ági · http://www.kismamablog.hu 2008.06.11. 07:56:32

Mutassatok egy olyan reklámot, ami nincs tele ígéretekkel és nem hallgatja el a mellékhatásokat?
Ottvannak a hófehérre mosó mosóporok, aztán ha megveszed, kiderül, hogy nem mos hófehérre és a foltok is megmaradnak.
Vagy a finom csokik, amikre csorgatod a nyálad a reklámban, de azt nem teszik hozzá, hogy kilyukad tőle a fogad és mázsásra hízol, ha ezt eszed.

Sok embernek lennének jó ötletei, de még az alapfogalmakkal sincsen tisztában, azt se tudja, mire keresgéljen a neten. Ha meg keres, akkor a legváltozatosabb semmitmondó (nagyotmondó) ebookokba botlik. Ki mondja meg nekik, hogy melyikben talál hülyeséget? Számukra jók a sokat szídott lehetőségek. Ezen kívül hol is lehet még Magyarországon online marketinget tanulni "hivatalosan"?

Nebojsánál a MÜTF-ön (másoddiplomás szak félévenként 200e nagyságrendben) és szintén Nebojsánál tanfolyamon (ez sem aprópénzért). Ezek személyes jelenlétet igényelnek, drágák, nyilván nem tudja mindenki igénybevenni, akit érdekelne, meg se találják. Mit lehet még ezenfelül tenni, ha valaki tanulni akar?

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.06.11. 09:18:17

Úgy látszik, mindig szüksége lesz az embereknek új aranylázra. Új Eldorádó most a netre költözött.

devizakozep 2008.06.11. 09:47:51

ah, most olvasom a Plastikon hogy ez a Goldmann David (ami egy alnev :)) ) mennyi embert atvert mar. eleg elolvasni a postot meg az ucso 15-20 kommentet netbulldog hozzaszolasaitol.

erdekes es erdemes!

plastik.hu/2008/05/12/marketing/

Mária 2008.06.11. 11:48:31

Engem mindezek után már csak az érdekelne, hogy mihez kezdene a könyvelőm egy Seychelle szigeten bejegyzett vállalkozás számlájával?

Azon túl, hogy röhögőgörcsöt kapna tőle...

A "padawan" képzés leírható a szakképzési alapból, tessék mondani?

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.06.11. 13:58:12

OFF: Mária, ha jó a könyvelő, akkor offshore számlákat is el tud könyvelni, nem pedig megijed tőle.

Vida Ági · http://www.kismamablog.hu 2008.06.11. 14:12:22

OFF: simán lekönyveli a könyvelő, mi múltkor webáruházból rendeltünk és offshore cég számlázott, nem volt semmi gond vele.

Mária 2008.06.11. 14:13:18

Nyilván, máskülönben nem állítanák ki ezeket a számlákat.

A padawan képzést is nyilván csak én nem láttam az akkreditált képzések listáján :)))

Mária 2008.06.11. 14:23:53

Ági: az egy dolog, hogy rendelsz valamit webshopból a világ másik részéről és kapsz egy számlát, olyat, amilyet.

Az meg egy másik dolog, hogy ha Magyarországon, magyar nyelven erőlködsz eladni valamit, mert a célcsoportod nem ért más nyelven és Te sem vagy erős abban, hogy angol nyelvterületen kaszálgass, akkor a céges adataid között releváns, ellenőrizhető infók legyenek.

Régebben csak a vidéki elérhetőség volt ciki... ma már az is ciki, ha az elérhetőséged nem az Indiai Óceánon van?

Vicces ez a dolog így nagyon... dehát amíg xar van, addig a verebek is jókat vacsoráznak.

Peti 2008.06.11. 14:38:30

OFF

Mária,
Ez a MiSzü valóban nevetséges, de az hogy egy offshore cég számláz, abban nincs semmi extra. Sőt! Internetes vállalkozások esetében számos esetben OS cég áll a háttérben - az esetleg egy technikai kérdés, hogy az OS bejegyez egy magyar Kft, aki számláz az itteni ügyfeleknek, de a profit akkor is valamilyen szigeten bejegyzett cégnél landol. Itt van pl az Etarget is - OS van a háttérben. Akinek ügyes, az így csinálja....
Peti

ON

Mária 2008.06.11. 15:06:23

Aki ügyes... nem vagyok naiv, tudom, mik azok a kifejezések, amiknek nincs helyük egy sikeres magyar üzletember szótárában.

lebro · http://www.jahumedia.hu 2008.06.11. 15:32:18

Nem olvastam el az előző hozzászólásokat, de engem taszítanak az ilyen milliomososmegszakértemanetetneked oldalak. Ezt a középkorú kkv-s cégvezetők rétege eszi vagy ki?

Vida Ági · http://www.kismamablog.hu 2008.06.11. 15:40:34

Mária: ez egy hazai cég volt, hazai raktárral, itthon összeszerelt termékkel.
Az offshore egy dolog, mindenki a saját szája íze szerint dönt ellene vagy mellette. Ami kérdéseket vethet fel az a fogyasztóvédelmi jogok vagy egy garancia érvényesítése pl., ezt meg is kérdem majd az ügyvédemtől, de ez már tényleg nagyon OFF

Mária 2008.06.11. 15:43:03

"You’re known by the company you keep."

Nem tudom lefordítani, sajnos nem értek angolul :)

devizakozep 2008.06.11. 16:41:05

mivel az urak fizikalisan magyarorszagon folytatnak tevekenyeseget, ezert kotelezoen kell(ene) lennie magyar telephelyenek a cegnek. ami magyar adotorvenyek ala esik. az ott megtermelt nyereseget kapna a tulajdonos (ami lehet akar offshore ceg is). amennyiben nem igy csinaljak egy sor torvenyt megszegnek. bovebb es reszletes felvilagositas ezen a telszamon kaphato:

40/42-42-42

javaslom agi, h hivd fel es erdeklodj.

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.06.11. 20:03:15

OFF: egy webshop vagy akár egy etarget-szerű reklám rendszer esetében meglehetősen bajos annak bizonyítása, hogy Mo-n folytat tevékenységet. Ezzel az erővel teszemazt, az amazon.com-nak is kéne magyar telephely, ha már kiszállít ide. :)

De szerintem ezeket az adózási finomságokat inkább hagyjuk, nem tartozik az online marketinghez szvsz.

ON:

Azér' ezek a plastikon lévő történetek nem tudom, hogy sírásra vagy röhögésre késztetnek.

devizakozep 2008.06.11. 20:30:30

mint irtam is: fizikalis tevekenyseg. amazon eseteben pl ha itt lenne a raktar, csomagolouzem akarmi. piramisjatekosok esetben itt van az eszosztas, talalkozo a "mentorokkal" , megsatobbi hasonlo bohockodas. de tenyleg off. plastik jobb. illetve ez a miszu megjobb. hulyere rohogom magam.

Mar most kezdenek erdeklodni az emberek, h a kuldott penzukert cserebe nem kapnak meg xy informaciot, es ugyan azt mikor es hogy. Es vannak olyanok akik alairasgyujtest kezdenek, h ok is had reszesuljenek a csodabol :)) mert perpill meg penzert sem adjak oda a mesterek nekik a csodak palotajaba nyilo ajto kulcsat.

ez agyrem ocsem

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.06.11. 21:14:40

Én azért meg vagyok lepődve, hogy ilyen cucchoz Wolf Gábor adja a nevét és az arcát. Komolyabbnak hittem ennél.

Vida Ági · http://www.kismamablog.hu 2008.06.11. 21:21:54

Ez kb. olyan, mint amikor amúgy nagynevű színészek adják a nevüket egy tévéshowhoz. Fél év múlva már nem emlékszel, mihez adta a nevét, de a showt meg többen nézték meg, mert ő is bennevolt.

Charybdis 2008.06.11. 21:27:59

Elolvastátok a program sales oldalát, és a blogot? Nekem úgy tűnik hogy nem.

Az nyilván átverés, ha valaki azt ígéri, hogy meg fogsz gazdagodni munka, weboldal, termék nélkül. Ilyen nincsen, aki beveszi az meg is érdemli.

Csakhogy ezt sehol nem állította a Miszü. Mutassátok már meg, hogy ezt hol állítják?

A másik meg, hogy az első hónap végén vissza lehet kérni a pénzt.

Hogy le tudjátok ezt ellenőrizni, belinkelem az oldalt, de csak a Google-n keresztül hogy ne fogjátok rám, hogy reklámozom:
64.233.183.104/search?q=cache:pp1ol8ylrucJ:www.milliomos-szuletik.com/bemutato/+http://www.milliomos-szuletik.com/bemutato/&hl=en&ct=clnk&cd=1

Ezen az oldalon hol van az, hogy mindenki gazdag lesz tőle?

Ha el akarsz adni vmit, akkor muszáj ígéreteket adnod mellé, de ezt nem hiszem hogy itt kéne magyaráznom. Minden reklám egy ígéret, ez a blog is ad legalább egy ígéretet:

ETARGET és Google kampányok az Onlinemarketing.hu gondozásában - *megéri ránk bízni*!

Ilyen pénzkeresős programok mellé mindig tesznek "earnings disclaimer"-t, javaslom ezeket olvasgatni:
www.google.com/search?hl=en&q=earnings+disclaimer&btnG=Google+Search

Szóval ez a lényeg:

The testimonials and examples used are exceptional results, which do not apply to the average purchaser, and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results. Each individual's success depends on his or her background, dedication, desire, and motivation.

Patai László · http://provokativ.hu 2008.06.11. 21:28:37

Na igen, benne csalódtam én is. Vagy csak kellett egy név, hogy valamelyest valaki komolyan vegye őket?

Patai László · http://provokativ.hu 2008.06.11. 21:29:21

Ági kimondta, amit akartam :)

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.06.11. 21:39:08

Ági: de azért a profi hollywoodi színészek ügyelnek arra, hogy ZS kategóriás tévésorozat epizódhoz lehetőleg ne adják a nevüket.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.12. 00:33:21

"Ezen az oldalon hol van az, hogy mindenki gazdag lesz tőle?" - a címében. Szerinted mi másért csatlakozik valaki, ha nem azért, hogy Ő legyen a megszülető milliomos? Azért van hatása az egésznek. És pont arról beszélek, hogy nem lesz, nem lehet mindenki milliomos.
De ahogy látom ezzel te is tisztában vagy.
De akkor mi a baj azzal, amit én írok? Hogy nem árt némi - nem kevés - munka ahhoz, hogy milliomos legyen valaki?

Vida Ági · http://www.kismamablog.hu 2008.06.12. 07:13:20

Nem lehet mindenki milliomos, ez csak reklámszöveg, máz. A baj az, hogy a kritikusok csak a felszínt látják, a reklámot, mert nem vettek még részt ezen programok egyikében sem.
A 25hét első 4 hónapjában nagyon alapos és rendszerezett tudást adott át Dávid, pl. a piackutatás módszereivel hetekig foglalkoztunk. A végefelé voltak bakik, az ügyfélszolgálat sem volt túl erős, de a megszerzett tudás megérte az árát.

Fontos tudnia mindenkinek, aki kételkedik, vagy csak szimplán lehúzza a társaságot a kóklerek közé, hogy azért vannak fokozatok. Sok "milliomoscsináló" oldalon jártam már:
- vannak, akik megvettek két Bagolyvár könyvet meg olvastak róla, hogy van partnerprogram és egyszer elérte az adsense bevételük a 10 dollárt és most az így megszerzett tudást árulják,
- vannak akik még egy kanyit sem kerestek a neten, de marha lelkesek, ezért már a 10. free oldalt húzzák fel erre a témára,
- vannak, akik az MLM-es üzletüket próbálják a netre vinni,
- és vannak olyanok is akik valós tapasztalatokat, tudást, bevált módszereket akarnak átadni.

Apropó módszerek: a baj nem azzal van, hogy módszereket akarnak átadni, hanem azokkal, akik befogadják. Könnyebb másolni, mint gondolkodni, sokan hiszik azt, hogy ha mostantól sárgával kihúzzák a szavakat meg beúszós popup ablak van az oldalukon, attól majd holnaptól dől a pénz az ablakon. Sokan vannak, akik beneveznek egy ilyen programba, vagy megvesznek egy oktatóanyagot, de nem tudnak az eszközök mögé látni. A pénz attól lesz, hogy értéket teremtesz mások számára, és ehhez dolgozni is kell, kezdőként, saját tapasztalatok nélkül pedig sokat kell dolgozni és tanulni (de a második, harmadik vállalkozásodat már röpke idő alatt felépíted majd ezen tapasztalatok birtokában, ahogy Gábor is írta).

A reklámok ígérete és valóság általában elég távol áll egymástól. Az oldal címe egyébként "milliomos születik", nem "milliomosok születnek", nem lesz mindenki milliomos, mint ahogyan a Nagy Fogyásban se lett mindenki nádszálkarcsú.

EsTeh · http://www.go2jordan.info 2008.06.12. 08:36:05

"A pénz attól lesz, hogy értéket teremtesz mások számára, és ehhez dolgozni is kell, kezdőként, saját tapasztalatok nélkül pedig sokat kell dolgozni és tanulni"

Ez így van, ahogy mondod. Szerintem ezzel mindenki egyetért.

A kérdés: Miért nem lehet ezt egyenesen megmondani?

Válasz: Mert akkor sokkal kevesebbeknek lehetne eladni a "nagy lehetőséget".

Mivel az átadott információ mögött nincs termék és szolgáltatás, az az érdekük, hogy boldog-boldogtalan befizessen rá, akár tud belőle profitálni, akár nem.

A motivációt megértem, de továbbra nem szimpatikus.

Pedig lehet ezt őszintén is csinálni, sikerrel.
Ja, ott van termék és szolgáltatás.

pollner · http://www.dotkommentar.hu 2008.06.12. 09:04:07

Szerintem mindenki hálás lehet a "MiSzü"-nek. Ha nincs, nem születik megez a bejegzyés és hozzá sok érdekes, értelmes hozzászólás.
Csak 2 kiegészítés, itt, a lecsengő szakaszban:
1. Ahogy többen is megjegyezték, a reklámok alapvető tulajdonsága a túlzás. A "vulgármarketing" üzenetei harsányak, számodra nyilván átlátszóak, de nem te vagy a célcsoport. Te talán elegánsabb árut adsz el, finomabb eszközökkel, de kár undorodnod. Ugyanabban a bizniszben (marketing) utazol.
2. Beváltatlan ígéretek. A világ egyik legrégebbi, legnagyobb, leghatékonyabb marketinggel működő üzlete éppen azon alapul, hogy nem lehet ellenőrizni az ígéreteit. (Kitaláltad? A vallásokról van szó. Eddig még senki nem reklamált, hogy a befizetett részletek ellenére nem kapta meg az ígért Öröklétet.)

Mária 2008.06.12. 09:14:50

Ági: majd jelentkezz, ha ebből a szarból lettél milliomos.

Belekukkantanék az éves mérlegedbe, az eredménykimutatásodba, különös tekintettel az "üzleti tevékenység eredménye", az "adófizetési kötelezettség" és az "adózott eredmény" elnevezésű sorokra...

Vagy bárki más dokumentációjába, aki azt állítja, hogy ezzel a majomsággal tett szert legálisan a vagyonára :)

Bemondásra nem hiszem el, mindenki azt mond magáról, amit akar.

Mária 2008.06.12. 09:21:25

Pollner: egyáltalán nem lett volna baj, ha sem a milliomoscsináló biznisz, sem pedig az arra reagáló bejegyzések nem születtek volna meg.

Véleményem szerint itt nem a harsányságról, a vulgaritásról, hanem a hatályos törvények szabta határok feszegetéséről van szó.

Nem mondod, hogy Te semmi olyat nem találsz abban a programban, a kampányban, a honlapjukon, ami miatt bármelyik csalódott ügyfelük ne tehetne panaszt ellenük sikerrel bizonyos fórumokon.

A vallással kapcsolatos ostobaságot meg jobb lett volna, ha le sem írod...

devizakozep 2008.06.12. 09:33:23

az a baj , h a reklamszovegmazzal verik at az embereket. hamis illuziokat keltve bennuk. es ezen a ponton lepnek at ok a torvenyes-segitokesz oktatocsapatbol, a torvenytelen oldalra. mert ugyan inteligens ember tudja , h ez egy maz. le kell hamozni, moge kell latni. de ok pont nem ezt az inteligenciaju reteget fogjak meg. nem ez a celcsoportjuk. nna, oket atverik. peldaul ilyen ostobasagokkal:

Magyarország TOP Tanácsadói, Vállalkozói és Befektetői
egy ESZEMENT Show -t kitalálva összeálltak a kedvedért, hogy
megtanítsák, megmutassák és a kezedet fogva segítsenek felépíteni a Te szabadságot és bőséges jövedelmet biztosító
online vállalkozásodat!

*

Nem kell, hogy legyen egy zseniális üzleti terved (ezt a piackutatás fogja adni)
*

Nem kell tudnod, hogyan kell weboldalt létrehozni és programozni...
*

Nem kell, hogy rengeteg befektetnivaló pénzed legyen...

----------------

kivancsi volnek h elso korben egy ugyved erre mit mondana.
es apropo a baj nem a befogadokkal van, mint ahogy allitod, hanem az eloadokkal. irja egy faszi buszken, h neki sikerul benne lenni a 16 perces regisztracioban, igaz, h abbol 14 alatt vitte fel az adatait, mert 1 ujjal gepelt. NYILVAN VALO, hogy abbol az emberbol soha a budos eletben nem lesz semmifele online vallakozo, szakember, akarmi.
NYILVAN VALO, hogy az az ember meg van vezetve.
juteszembe felhivtad-e az altalam megadott telszamot es megkerdezted-e h a ceguk tevekenysege, _igy_ ahogy csinaljak legalis-e ? mert durvan nem az.

ha onlinevallalkozasinditast akarnak oktatni penzert, hat csinaljak. de ne igy. ez itt 1000 ponton hazudik es verzik.

orulnek ha vki leallitana ezt a bandat.

netbulldog 2008.06.12. 11:15:29

Abban egyetértek sok emberrel, hogy ha egy online vállalkozót képező kis tanfolyam indulna, azzal senkinek nem lenne semmi baja. Azonban itt a lényeg, hogy az amway-ből, MLM-ből, otthonbedolgozásból elege lett kisembereket szólítják meg, hogy ha ezeket megtanulod, akkor milliomos leszel.

A 25hét promója még korrektebb volt, és akkor még GD azt mondta, keményen kell dolgozni :-):
"Még valami. Ez nem egy milliomos képző. Nem ígérek senkinek bevételt.

Minden hitegetéssel ellentétben a sikerért keményen meg kell dolgoznod!

Amit látni fogsz ebben a show -ban, az gyakorlati információ."

A másik dolog meg a szavahihetőség. GD a 25hét promója alkalmából azt mondogatta, hogy soha többé nem lesz ilyen valóságshow, mert ő a nyáron megy Thaiföldre, és nem akar online bizniccel foglalkozni, csak áztatni akarja a lábát. Ennek ellenére megszületett a miszü, amiből még nagyobbat lehet szakítani, mert rájött arra, hogy amit egyedül magára vállalt, azt nem bírja, és meg is unta, mivel a már a pénzt megkapta, minek dolgozzon még hónapok után is.
A 25hét elején ugyanilyen nagy lelkesedés volt, ami aztán szépen átment csendes várakozásba, majd élénk érdeklődésbe, hogy mi lesz már, majd sokak snagy csalódás. Persze ellenkezni sem mer, mert azonnal kizárják. A pénzviszafizetési garancia nem akar működni valahogy.
Hihetetlen igéretek garmadája volt, hogy felépít 1-2 szakértői oldalt a semmiből, persze beleveszett a drupal configba, meg a modulokba az egész. Keres havi egymillát passzívan, hogy szinte nem kell csinálnia semmit sem. Mindezt napi egy óra melóval. Nem használhatja fel a maga, vagy üzlettársai, barátai e-mail listáját, ennek ellenére az egyetlen jövedelmező infoterméket Nicholas Viktor ötvenezres (százezres?) listájára küldte ki. Volt igéret, hogy elad egy honlapot, amit állítólag valaki megvett volna többmilláért. Volt igéret egy ingyenes, alapokat bemutató cd-re. De meg lett igérve a 25hét dobozos változata, abból sem lett semmi. A 25hét anyagából tapasztalataiból kifejlesztett egy OVA 4+1 dvd-s vállalkozási alapokat, meghirdette, beszedte a pénzt, azóta csak egy dvd jelent meg, meg az extra. Pedig az már be van fizetve. Milyen jó már, meghirdetek valamit, beszedem a pénzt, aztán majd nagy ráérésemben majd csak kész lesz hónapok múlva.

Ez a blogos marketing szuper ötlet, mert 100%-ban pozitív vélemények születhetnek akármiről. Csak éppen felfordul némely embereknek a gyomra ettől a megoldástól. Ugyanis nagyon keményen moderálva van. ÍYrhatsz be te szépen, csűnyán, ami nem illik bele ebbe az eladhatósági képbe kíméletlenül törlik. Amikor hozzászólsz, úgy néz ki, meg is jelenik, de senki más nem látja, csak te, gondolom IP alapján azonosítja. Később nézed, már nincs ott. A szegény paraszt meg odavetődik valahonnan elolvassa a hsz-eket, jézusom, ha ennyi jót írnak erről, ennyire ajnározzák, akkor ez már csak jó lesz, megeszi simán.

Az a baj ebben az egész tanácsadósdiban, hogy két részből áll, oktatnak, hallom, csinálni kell, mert nem lesz jo. Ez nem egy hűtőgép, hogy bedugom a falba, és működik 20 évig. Ha csak kicsit nem azt sikerül csinálni, mint amit mondanak, már bűntudatom van, hogy én rontottam el.

A 25hét blogon van egy csomó pozitív visszajelzés. Elmondom, hogy sikerült ezeket megszerezni. A 25hét folytatásaként meg lett hirdetve egy after party, ami a nemzetközi piacra vezérelte volna a hívőket, ennek értéke 70 ezer ft lett volna. Aki videós, vagy szöveges-fényképes véleményezést ad, az ingyen szerepelhet ezen a valóságshow-n. Hát milyen amagyar ember, odalök valami pozitív véleményt, mert ingyencucc jut neki, ha már a 25 hét befülledt valahogy. Persze, akik ki merik hangoztatni negatív benyomásaikat, azt kimoderálják. Így még az is jót mondott, aki nem akart, nem akart lemaradni a tutiból.

Nem folytatom, pedig még volna mit írni a visszásságokról, de aki érti, annak ennyi is elég lesz szerintem.

devizakozep 2008.06.12. 12:47:33

miert is nem jelentitek fel ?

Mária 2008.06.12. 13:04:09

Talán azért, mert nem minket vágnak át?

devizakozep 2008.06.12. 13:25:17

netbulldognak szolt.

cicabogár 2008.06.12. 19:24:48

"Talán azért, mert nem minket vágnak át?"
Mária! Ezt hogy gondolod, hogy tudsz egy bűncselekményről és nem teszel feljelentést!?
Ezek után szerintem Te lelkiismeretről, morálról ne is beszélj.
Vagdalkozni a vakvilágba az megy, tudom! Azonban ha tenni is kéne valamit, az már problémás.
Vagy lehet, hogy ez az egész nem is akkora átverés? Lehet, hogy inkább az a felháborodás tárgya, hogy valaki sikeresebb tud lenni abból a marék "sz*rból" mint Te?

antimilliomos · http://milliomos-szuletik.glap.hu/ 2008.06.12. 20:27:44

Van aki tesz is azért, hogy az atverős "vállalkozásokra" felhívja a figyelmet:
milliomos-szuletik.glap.hu/

cicabogár 2008.06.12. 20:53:05

szép, meg jó az oldal, csak egy nagyon ciki, a google reklám...
tulajdonképpen az is lejöhet ebből, hogy lejáratsz másokat és abból szerzel pénzt.
tudom, hogy fillérekről van szó, de akkor megfordítva a dolgot, megvehető vagy 23 forintért????

antimilliomos · http://milliomos-szuletik.glap.hu/ 2008.06.12. 21:29:41

ha nekem szolt: bocsi, de ez egy ingyenes oldal, az a Google reklam nem az enyém :( Nekem egy ismerősöm volt a 25 hétben, hát ő nem igazan volt elégedett és van belső infom a dologról hidd el...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.12. 21:51:36

Hölgyek, urak, az a tiszteletteljes kérésem, hogy itt és most mindenki álljon le a milliomos program szennyesének a teregetésével. Nem azért, mert védeni akarom őket, sem azért, mert félnék bárkitől, de nem lenne jó, ha ez tovább mélyülne. A post témájától egyre messzebre kerülünk, és lassan személyeskedésig fajul a vita, amit nem szeretnék. A fenti vádakra az érintettek válaszát szívesen elolvasnám, de a további ilyen irányú flame-et törölni fogom a blog és a topic érdekében. Így is elég hosszúak lettünk.

Mária 2008.06.13. 08:23:55

Cicabogár állítsd le magad. Amit én csinálok, az messze nem a marék szar kategória.

Nem is kell köré akkora kamufelhő, hogy el tudjam adni.

Zsan 2008.06.13. 10:32:43

Miért te mit csinálsz? A tanácsadáson kívül?

Mária 2008.06.13. 10:50:33

Zsan: mit értesz az alatt, hogy "tanácsadás"?

Ez a kategória mostanra annyira le lett járatva, tudjuk, miféle körök által, hogy egészen biztosan nem azt csinálom, amit Te értesz alatta :)

cicabogár 2008.06.13. 20:27:27

Mária! Mivel tiszteletben tartom Konrád kérését, így most nem állok le személyeskedni Veled:)
Meg amúgy is bele buknál....:)

Más:
Ittatok már Coca-Cola Zérót? Nos én sajna igen. Érdekes, amit a reklám sulykol az emberek millióiba, és érdekes maga az íze..
Ám nem hiszem, hogy bárki neki áll szidni a céget, hogy nem azt adta amit ígért. Legközelebb nem vesz mégegyszer Zérót.

Egyébként meg azt látom itt a vitában, hogy sokakat az zavar, hogy a milliomos ennyi embert megmozgatott! Ez teljesen hasonló volt ahhoz, hogy a helyi kisboltok aláírásokat kezdtek gyűjteni a Teszkó és a Madaras Teszkó ellen...

Ja és a statisztika! 100 vásárlóból átlag 2 úgy gondolja, átverték. Azonban a többi elégedett. S tulajdonképpen az a lényeg, hogy a vásárlók jelentős része elégedett legyen...

Bocsi a csapongásért, most hirtelen ennyi jött ki itt az utószezonban...

Csaba 2008.06.15. 14:49:50

Én Gáboron csodálkozom a legjobban. Elért szép eredményeket, számomra sokáig hiteles is volt. De ezek után nem tudom mit gondoljak. Ennyire kellet a bevétel, hogy a nevét is kockára tette érte? Hmm...

Gál Kristóf | Primodesign · http://www.primodesign.hu/blog 2008.06.17. 11:05:53

Nem foglalnék állást a témában, de valamin szerintem gondolkozzanak el a "Wolf Gábor lejáratta magát" hívei:

Azért, mert egy akármilyen kétes ügyhöz a nevét adja, attól még amit eddig mondott (és amit ezután fog) már nem is lesz olyan jó? Mennyiben befolyásolja ez a tudását, eddigi és jövőbeni sikereit? Hm.

(Természetesen nem védeni akarom, csak zavar ez a szűklátókörű hozzáállás, illetve kit érdekel valakinek a hírneve, ha a mondókájából profitálni lehet?)

Robinzon Kurzor 2008.06.17. 19:54:58

Konrád eredeti felvetése érdekes kérdés -- az igazán jók sokat melóznak, még azok is akik néha pont azzal akarnak eladni, hogy munka nélkül is lehetsz sikeres.

A nagy különbség inkább ott van, hogy mit csinálsz, amikor melózol: egyszeri, újra nem hasznosítható fogyóeszközt, vagy termelőeszközt.

Akit az előbbi teljes mértékben kielégít, az lehet a legprofibb szakember a maga területén, de max. "önfoglalkoztató", nem vállalkozó.
Szerintem.

MiSzü-ügyben ugyan nem vagyok teljesen képben (az első videó után úgy láttam, ezt köszönöm nem kérem), de nem emlékszem, hogy bárki is azzal kecsegtetett volna, hogy itt majd magától ölébe hullik a siker. Max. annyival, hogy kapsz egy lehetőséget, amivel ha élsz, akkor esetleg ...

Felnőtt emberek meg el tudják dönteni, hogy ezt elhiszik-e.

A dolog szórakoztató része számomra abban van, amikor csak a felszínt (vagy még azt sem) látó emberek osztják az észt és minősítenek, persze személyeskedve, mert az olyan profi.

És közben annyit sem vesznek észre, hogy az általuk "sarlatán" kategóriába soroltak tettek-e valaha egyetlen dehonesztáló megjegyezést a konkurenciára?

Vajon miért nem?

Atisp 2008.06.19. 18:30:26

A hogyan legyünk milliomosok holnapra című dolog nem más, mint a régi klasszikus példa, amikor az újsághirdetésben ez állt:
"Ha postán elküld nekem 2000 Ft-ot, akkor visszaküldöm a tuti receptet, hogy hogyan is tud meggazdagodni 2 hét alatt. A válaszban mindössze ennyi állt: Így ! "

Kb. ugyanerről van szó csak az internetet még sokan nem értik, így sok mindent elhisznek. Persze néha valakinek bejön a dolog a nagy számok törvénye alapján, amit persze az okos tanácsadó kirak az oldalára, mint sikersztori.

Ez persze teljesen korrekt lenne is, ha a korrekt tanácsadó szépen elmondaná, hogy lehet, hogy 25 hét alatt meggazdagszol, de erre pl. 1:10 000 az esélyed. Persze ettől az rosszabb eset, amikor csak a tanácsadó gazdagszik meg.


süti beállítások módosítása