Ma volt az IAB Hungary tisztújító közgyűlése, ahol egészen sokan voltunk. Módosult az alapszabály és lett szép új elnökségünk is.
A közgyűlés elején Novák Péter régi/új elnök beszámolt arról, mi történt az elmúlt egy évben, és így prezentációba szedve egészen szép eredményeket mondhat magáénak a hazai IAB. Igaz, tavaly nagyon magas elvárásokkal alakult meg a szervezet, és ahhoz képest talán szerényebbnek is tűnhetnek az elért dolgok, de ha belegondolunk, az IAB nálunk még csak válságos időkben működhetett - és így is működik, nem is rosszul.
Persze hazabeszélek, mint az Oktatási munkacsoport vezetője, így aztán biztosan én is rózsaszínűbbnek látom kicsit ezt, mintha tökre kívülálló lennék. De aki meg kívülálló, az úgyis csak kritizálni tud érdemben - aki tenni is akar a hazai piacért, az úgyis érintett és tag.
Érdekes azért megnézni, hogy az IAB-ben, csak a "hagyományos" piaci szereplők vannak. Médiák, ügynökségek, kutató cégek, egyéb "belső piaci" szolgáltatók és nagy ügyfelek.
Nekem nagyon hiányoznak innen a nem budapestiek, és főleg nagyon hiányoznak a kkv-kat megcélzó tanácsadók kis cégei. Ők is a piac része, nekik is lenne lehetőségük és feladatuk is egy ilyen szervezetben. Már persze ha komolyan gondolják, hogy az Interactive Advertising területén dolgoznak.
De nélkülük is működünk, és most végre nem egy, hanem három évre elnökség is, ami már jó alap arra, hogy beindulhassanak a valóban hosszabb távú dolgok.
Boldog szülinapot IAB!
Utolsó kommentek