Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

ETARGET tippek, trükkök - beharangozó

Címkék: ajánló etarget etarget tippek támogatott bejegyzés

2010.04.02. péntek 21:13 Konrad

Az online reklámok közül a leggyorsabban a kattintás alapú hirdetések piaca, a PPC növekszik. A tavalyi hazai PPC költés 5 milliárd forint fölött volt. Igaz, ennek jelentős része a keresőhirdetések, de ne felejtsük el, hogy a tartalmi hálózatok is nagyon fontosak.

A piacon vezető Google hirdetési rendszerét, az AdWords-öt nagyon sok blogban tanítják, magyarázzák - nem véletlen, hiszen nagy, összetett és folyamatosan változó program. De aki komolyabb kampányt folytat, annak nem elég az AdWords, hiszen annak tartalmi hálózata messze nem fedi le a jelentősebb hazai oldalakat. Akinek fontos a tartalom melletti PPC megjelenés, annak az ETARGET-et is kell használnia.

Éppen ezért azt gondolom, hogy az ETARGET szerepe és jelentősége együtt nő a hazai PPC piaccal, tehát érdemes foglalkozni vele. Ezért az elkövetkező hetekben - az ETARGET-tel egyeztetve - bemutatok több olyan megoldást, amelyet az ETARGET hirdetési rendszere biztosít.

Nem lesz ez sokaknak újdonság, és rövid, lényegre törő bejegyzéseket tervezek, nem hosszas magyarázatokat. A cél az, hogy az ETARGET-ben kezdők is találjanak érdekes infókat, az esetleg még nem hirdetők is megismerjék a rendszert, és a már hirdetők kicsit frissítsék, ellenőrizzék a tudásukat.

Ezek a bejegyzések nem titkoltan egyben reklám bejegyzések is az ETARGET-nek, ezt természetesen fel is fogom tüntetni (a bejegyzés cimkéi között). Ennek megfelelően a felmerülő kérdéseket, véleményeket az ETARGET képviselői is látni fogják, tehát kérdezni is érdemes lesz. Sőt, máris lehet kérdezni, felvetni akár itt is olyan témákat, amiről érdemes lenne írnom.

Jövőhéten kezdjük, és hetente fogok jelentkezni egy-két ETARGET tippel! 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr661890629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.04.05. 23:43:06

#1 : Bár a Tamástól is megtudnám, úgy gondolom építőbb jellegű, ha itt kérdezem meg:

Miért nem lehet egy kulcsszó több hirdetésnél is? Ez szerintem az egyik legnagyobb hátránya. Nehéz így split-tesztet csinálni két párhuzamosan futó hirdetés konverziójára.

Amúgy nekem nagyon tetszik a rendszer. Google mellett abszolút fontos, kiegészítő médiacsatorna. Nem utolsó sorban az ETARGET a konferenciánk támogatója ;)

#2 A 10-10 kuponrendszert mikor közelítik a 2-12-höz?

Merras · http://miyazakijun.hu 2010.04.06. 21:26:44

@$Norbert$: pont nemrégiben vezették be azt, hogy egy linkhez 3 szövegvariáns is tartozhat.

Lazlov 2010.04.07. 10:49:22

Az Etargettel lehet-e kor/nem/lakóhely szerint célozni az iWiW-en illetve a myVip-en?

Kalmi 2010.04.07. 17:19:15

Nem es megye szerint igen.


süti beállítások módosítása