Az online reklámok közül a leggyorsabban a kattintás alapú hirdetések piaca, a PPC növekszik. A tavalyi hazai PPC költés 5 milliárd forint fölött volt. Igaz, ennek jelentős része a keresőhirdetések, de ne felejtsük el, hogy a tartalmi hálózatok is nagyon fontosak.
A piacon vezető Google hirdetési rendszerét, az AdWords-öt nagyon sok blogban tanítják, magyarázzák - nem véletlen, hiszen nagy, összetett és folyamatosan változó program. De aki komolyabb kampányt folytat, annak nem elég az AdWords, hiszen annak tartalmi hálózata messze nem fedi le a jelentősebb hazai oldalakat. Akinek fontos a tartalom melletti PPC megjelenés, annak az ETARGET-et is kell használnia.
Éppen ezért azt gondolom, hogy az ETARGET szerepe és jelentősége együtt nő a hazai PPC piaccal, tehát érdemes foglalkozni vele. Ezért az elkövetkező hetekben - az ETARGET-tel egyeztetve - bemutatok több olyan megoldást, amelyet az ETARGET hirdetési rendszere biztosít.
Nem lesz ez sokaknak újdonság, és rövid, lényegre törő bejegyzéseket tervezek, nem hosszas magyarázatokat. A cél az, hogy az ETARGET-ben kezdők is találjanak érdekes infókat, az esetleg még nem hirdetők is megismerjék a rendszert, és a már hirdetők kicsit frissítsék, ellenőrizzék a tudásukat.
Ezek a bejegyzések nem titkoltan egyben reklám bejegyzések is az ETARGET-nek, ezt természetesen fel is fogom tüntetni (a bejegyzés cimkéi között). Ennek megfelelően a felmerülő kérdéseket, véleményeket az ETARGET képviselői is látni fogják, tehát kérdezni is érdemes lesz. Sőt, máris lehet kérdezni, felvetni akár itt is olyan témákat, amiről érdemes lenne írnom.
Jövőhéten kezdjük, és hetente fogok jelentkezni egy-két ETARGET tippel!
Utolsó kommentek