Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

TeCső

Címkék: kampány ajánló

2010.04.28. szerda 23:59 Konrad

TeCső - tükörfordításban ez a YouTube magyarul. Ennek az igen rossz szópoénnak az adja az apropóját, hogy ezekben az órákban lett egyszerre csak magyar nyelven is elérhető a YouTube.

Ez a videómegosztó a hazai piacon majdnem olyan szerepet tölt be, mint a Google a keresők piacán. Igaz, itt vannak komolyabb versenytársak, pl. az IndaVideó és a Videa, de ha valaki videót akarna nézni, az előbb-utóbb úgyis itt köt ki. Főleg, mert létezik szinte minden platformra: Androidos telefonokra, iPhone-ra, de még Nintendo Wii-re is van egyedileg megcsinált változat.

Szabó Ákos nyilatkozata kapcsán beszéltünk pár gondolatot Petényi Márkkal, és végülis ő irányította arra a figyelmemet, hogy a YouTube idehaza a Google számára nem csupán egy videómegosztó, hanem a brandépítésre is alkalmas hirdetések megjelenítő helye. Ugyanis a Google AdWords tartalmi hálózatának legerősebb hazai oldala a YouTube. Ráadásul ez az oldal "házon belül" van, nem kell osztozni senkivel a bevételen...

A YouTube tehát a Google hazai nagy bástyája. Most, hogy magyarul beszél, még hangsúlyosabban. Ha tehát nem elég nekünk a Google keresőben a találatok közt megjelenni, akkor itt van nekünk tartalmi hálózatnak a TeCső is. Mostmár magyarul, megújult lejátszóval. 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr251960834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.04.29. 00:10:17

Mostanában nagyon kreatívak a bejegyzéseid címei - ezért külön gratula.

Örülök, hogy Te is kiemelted a brandépítés fontosságát. Aki olvasta az említett cikket és a kommentárokat az érti, miért mondom ezt.

Egyébként ismert, hogy a Google tartalmi hálózatában melyik portálok, felületek milyen arányban jelenítik meg a hirdetéseket? Milyen forrás alapján kiálltottátok ki a TeCső -t leghangsúlyosabb tartalmi hálózati tagnak?

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2010.04.29. 00:24:44

"itt vannak komolyabb versenytársak, pl. az IndaVideó és a Videa,"

áááááááááááhháááháháá-bruhahhahaaaahah!!

egyébként teljesen rendben van a bejegyzés, ezt a fentit leszámítva.
a videán jelenleg annyi videó van fent születése óta összesen (!) mint ami a youtubera felkerül cirka 10 percenként. lehet, hogy csak 5, passz. versenytársnak nevezni ezt így nagyon durva. a videa, komolyabb versenytársa max az indavideonak lehet, ami ugye gyakorlatilag csak más videómegosztókról lelopott és újrafeltöltött anyagokból áll.
mindez azért van, hogy ugyanazt a videot szarabb minőségben és 3xos sávszéllel kelljen megnézni mint az eredetit. ennek sok értelme van nagyon.
ma volt egy kis baki a sportgézán mert véletlenül youtube videót embeddeltek be az egyik BL bejegyzésbe. biztosan arról a linkről akarták leszedni és indára feltölteni de aztán kiment élesbe így. ajjjaj.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.04.29. 01:02:11

@[imi]: persze, más pálya, de versenytársak. Pont a két támogató portál, az Index.hu és az Origó miatt. Egyébként egyetértek.

Terézágyú 2010.04.29. 09:18:15

Szerintem se versenytárs az indavideó - egyszerűen rettenetesen pocsék módon van megcsinálva. Sokkal nehézkesebb, butább a keresés, lassabban jönnek a videók stb.

Egyébként én örülök, hogy magyarul is tud a jutúb - már néztem is, hogy lehet-e írni a fordítóknak, mert lenne néhány javaslatom a magyar szövegekre... de nem találtam ilyen lehetőséget...

Hümüzhümümüz 2010.04.29. 09:39:31

Hihi! Indavideó, meg Videa mint vetélytárs. :)

Egyébként a figyelmeztető rendszer levelek is magyarul fognak érkezni, vagy ez a magyarítás csak a felületre érvényes?
Az új skin egyébként nem tetszik. :S

2010.04.29. 09:47:54

ez az uj kinézet valami ultraélettelen...

Barna László · http://www.creacommedia.hu 2010.04.29. 10:04:54

Akit visszatartott az angol nyelv a használhatóság miatt, az használta vszínű a hazai videómegosztókat, mert számára egyszerűbb és átláthatóbb volt.
Rápillantva az új languagepackos felületre, olyan tényleg hazaicső hatása van. Kicsit külföldi, nagyon nagy, de a miénk :)

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.29. 10:12:32

Hehe, egyetértek. Az indavideo kb. a YouTube kezdeti szintjén áll technikailag, ráadásul 80 Mbit/s-es nettel is képes fél-egy percet tölteni. Ha az Index ennyit tud, akkor ne égesse magát. Amúgy meg tényleg az Index cikkekben felhasznált Youtube videók újrafeltöltő-beembeddelő helyszíne.

A videa meg 0, szóra sem érdemes...

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.04.29. 10:42:14

A magyar videószolgáltatók egyetlen versenyképes funkciója az, hogy nem szednek le mindent azonnal, mint a Youtube-on (erotika, copyright-os anyag, stb.).

Bármely egyéb esetben, amikor nem kell ettől tartani, nem tudom, van-e olyan racionális ok, amiért ezeket lenne érdemes választani.

Hentes pékné módra 2010.04.29. 10:47:53

YouTube-ra állítólag percenként egy óra videót töltenek fel... Legalábbis ezt olvastam valahol...

Chat Egon · http://egon.blog.hu 2010.04.29. 10:53:51

Hiába népszerűbb a Youtube, meg hiába tud már magyarul is, ha egyszer a tartalmak egy igen fontos szeletéről álszent módon lemondott (igen arra gondolok, amire Móricka is mindig). Így az én blogomnak marad az Indavideó...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.29. 10:57:44

@Chat Egon: Hát, így jártál. Rosszul választottál profilt :-)

Jól tudom egyébként, hogy azoknak az oldalaknak magasabb pagerank-et ad a Google, amelyekben van beágyazott Youtube klip?

Thresher 2010.04.29. 11:44:39

Én jó félóráig gondolkodtam anno hogy mi az a TeCső, amikor meg elmondták, akkor leestem a székről fájdalmamban...

Mellesleg néztem is tegnap hogy miért jött be minden magyarul...igaz, amennyi szöveg van a YT-on, tényleg kellett az a rohadt fordítás:D

Persze ez azt jelenti, hogy hasonlóan a Facebookhoz, itt is jönni fog a plebs...meg troll áradat. Az angol nyelv minimális, de gátja volt az össznépi terjeszkedésnek.
Alig várom hogy a 11 éves Pisti leugasson...

eloszto · http://eloszto.hu 2010.04.29. 12:34:29

Nekem nem tetszik az új lejátszó.
és nem azért mert fika, mert fujj, hanem mert a régi annyira ikonikus, ősi, pavlovi volt, hogy azt szerintem megváltoztatni a brand egy részének eldobásával egyenlő.

2010.04.29. 12:37:23

Jútúb szar mert cenzúráznak rengeteget... amúgy jó lenne... vimeo ftw

korlat 2010.04.29. 13:03:42

@[imi]: nekem van vidim amit csak indára tudtam feltolni, mer baszakodott a youtube. alternatív megoldásnak megfleleő.

Aadaam 2010.04.29. 13:10:51

Az indoklasba kar belevenni a Wii-t meg az androidot, ez a felhasznalok 0.001%-a, valoszinuleg IP-cim alapjan egy delutan alatt meglatogathatna mindegyiket Peresztegi Zoli utodja.

Az indavideo most hogy szervesebben epul az indexbe, ill. sikerult vegre egy olyan szegmenst (magyar jatekfilmek) talalniuk, amikben tudnak erdemi pluszszolgaltatast nyujtani, talan felkapottabb lesz.

De alapvetoen a vilag ettol meg youtube-ra fog feltolteni, marpedig a magyar gyerek is Beyonce klipet akar nezni, nem pedig Balazs Palit vagy Mariot.

IndaMuncher 2010.04.29. 13:49:35

@Thresher: Lószart, a magyar videók így is tele vannak kommentelve prolikkal és 13 éves hülyegyerekekkel.

A YT-ba meg már néha belefáradok, hogy elég egy 10 mp-es hangklip a videóban egy zenéből és máris le van tiltva pár országban, vagy teljesen, vagy teletűzdelve reklámmal.
Egy csomó zenei videó letiltott Maagyarországon.
A cenzúra annyira nem gáz, hiszen pornóra ott van a youporn (lol) De a Youtube KB 10%-a ha eredeti tartalom, pedig elvileg az eredetiség lenne a lényege. Nem tudom ki kíváncsi boldog-boldogtalan videoblogjára pl.

IndaMuncher 2010.04.29. 13:59:15

@Terézágyú: Amikor a statusbar csúszkája egy CETEBE kapszula volt, azon sírni tudtam volna. Grafikailag ügyesen volt megcsinálva, de azért ez az erőltetetten bújtatott reklám.. pff.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2010.04.29. 16:13:49

@daninet: 20-30 órányi anyag megy fel / perc

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.29. 16:34:10

@F.house: Miért, a Vodafone-os pendrive, ami most van, az jobb?

IndaMuncher 2010.04.29. 16:41:06

@Fedor: Ennyire nem vagyok up-to-date. :)

aDoayen@HWSW 2010.04.29. 17:46:48

@F.house: lol. kimondta h bújtatott reklám? az a cetebe kampány reklámfesztiválos díjnyertes kreatív.


süti beállítások módosítása