Ahogy nézem, nemcsak nekünk volt az a fannntasztikus kreatív ötletünk, hogy valamilyen játékot csináljunk így karácsony előtt, és ezzel ösztönözzük aktivitásra az embereket. Ez persze nem baj (szerintem), hiszen játszani jó, nyerni meg szeretünk.
Ez is volt az alapötlete az egyik ilyen játékunknak, amit a Facebook-on futtatunk az Intersport számára. Magát a játékot nem is írom le, érdemes megnézni.
Igazi ajándék cunami, rengeteg ajándékunk van, felhúzhatós zseblámpa, sportos karórák, sporttáskák, és pár ajándék, hogy amikor kicsit leül a lendület, legyen mit előkapni a háttérből. Mert egyébként a cél impresszív: ötezer tagosra szeretnénk növelni karácsonyig az Intersport Facebook oldalát.
Meglepően erősen indult a dolog, egy nap alatt száznál több Like, és ami igazán kemény, hogy a Facebook belső hirdetésre kattintók 80 százaléka követi is az oldalt. Ez nem annyira rossz konverzió, nem igaz?
A másik játékunk teljesen más jellegű: ott a cél az, hogy a partnerünknek, az 1001 Reklámajándéknak a karácsonyi kínálatát minél jobban megismerjék az érdeklődők és ráadásként céges adatokkal tudjuk bővíteni az adatbázist. Ezért egy olyan aktivitást találtunk ki, ahol egy kis körítés mellett angyalokat kell keresni az oldalon (mert elkóboroltak, na). És aki megtalál egyet, az játszhat. És hogy csavarjunk egy kicsit: az a győztes, aki a meghirdetett egyszámjátékban győzni fog. Itt viszont csak cégek játszhatnak.
A magam részéről szeretem a játékokat. Bár nem alacsony a költségük, de cserébe egészen jó aktivitást lehet elérni, és ha van arról elképzelésünk, hogy az eredményekkel mit kezdjünk, akkor még üzletileg is jól járunk. És végül is ez a cél, ilyenkor érdemes nyúlni az egészhez.
Szóval, játékra fel! Nyakunkon a karácsony, vagy mi.
Utolsó kommentek