Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nagyok harca

Címkék: google onlinemarketing facebook

2011.03.07. hétfő 13:34 Konrad

Igazán vicces, amikor az igen nagy cégek egymásnak feszülnek. És bár hónapok óta láthatjuk, hogy a Facebook és a Google kerülgetik egymást, mindig érdekes látni ennek a lassú harcnak az ütésváltásait.

A Facebook például nem olyan rég vezette be a blogok kommentezésére szánt szolgáltatásának megújított változatát. A megoldás több szempontból is sikeres lehet: nem kell a sok blogra külön regisztrálni, jobbára saját nevén futhatnak a kommentek, a vélemények akár azonnal megoszthatók a Facebook falunkon. Persze vannak hátrányai is: a saját névvel nem szívesen kommentelnek annyira (oké, erre lehet kamu account-ot gyártani), a kommentek így kikerülnek a kezünkből, nem fogunk tudni a kommentezőkből adatbázist építeni (saját blogoknál).

És volna itt még egy hátrány, íme:

A Facebook comment pluginnal íródott kommenteket a Google nem tudja indexelni, szóval ha lehet, kerüljük webmesterként.

Ezt ma írta Nebehaj Viktor twitteren.  Érdemes ezen kicsit elgondolkodni. Nem egy olyan post kószál az interneten, ahol a kommentek többet érnek, mint maga az írás. Ott van például a nagy klasszikus hazai példa, a Kispad borotválkozással kapcsolatos írása: 2181 kommentnél jár! (Úgy, hogy sosem volt Index vagy Origó címlapon...)

Vagyis ha a Google nem indexeli, akkor ezzel látogatókat veszítünk. Persze a Facebook-on elvileg nyerünk vissza, de a Facebook-ról tudjuk, hogy egy-egy fal bejegyzés alig néhány óráig ér, míg a Google index sokkal tartósabb.

Vagyis tényleg érdekes adalék ez minden webmesternek, bloggazdának: kell nekünk a kommentekre érkező látogató, vagy a helyett Facebook-ozunk? Vagy máshogy megfogalmazva: azonnali plusz látogatókra vágyunk a kommentekből, vagy hosszabb távon van erre igényünk?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr832718217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syck · https://twitter.com/sycko 2011.03.07. 15:06:03

mellekszal: tippre a bing latni fogja ezeket a kommenteket.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.03.08. 09:14:17

Ha valaki szeretne a kommenteket, akkor az elsődleges az, hogy ne legyen a kommentezés regisztrációhoz kötve, mert a regisztráció elriasztja a userek többségét.

A facebook-os kommentmező ezért is kerülendő, mert akinek nincs facebook-ja, az nem fog csak ezért regisztrálni, akinek meg van, az esetleg nem akar névvel hozzászólni.

Szóval a legjobb az anonim kommentbox captcha-val megtámogatva. Ez állítja a legkisebb akadály elé a hozzászólót, és az indexeléssel sincs probléma.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2011.03.08. 09:27:44

Ez a „Google nem tudja indexelni” elég mókás. Szerintem a Google azt nem tud indexelni, amit nem AKAR.

lefolyos 00 · http://www.lefolyo.com 2011.03.13. 12:41:13

igazatok van de a szabály az szabály az van amit a vezetőség akar

EdgarPE · http://edgarpe.hu 2011.07.18. 04:23:04

@Dexter68: Vannak azért technikai korlátok is. A cípőméretemet sem indexeli a Google, és a javascriptből behúzott IFRAME-et sem tudja indexelni. Még akkor sem, ha ez néha hiehetelen.


süti beállítások módosítása