Azt olvasom, hogy nem lesz könnyű a 2012-es év, a cégeknek sem. Hiszen ha az embereknek úgy általában kicsit rosszabb, akkor a cégeknek is kevesebb lehet a bevételük, elmaradhatnak a tervezett forgalmak. Ilyenkor sok más mellett arra is odafigyelhetünk, hogy valóban jól mennek-e a dolgok nálunk, például meg tudunk-e tartani minden érdeklődőt, minden megrendelőt.
Hiába jó a cégünk, hiába megy minden - életlenebb fejszével nem lehet egyre több fát kivágni, néha meg kell élezni azt.
Írtam már róla, hogy a
MiniCRM ebben hol és hogyan tud segíteni, de most két olyan újdonság is történt, amire érdemes odafigyelnünk!
Jelenleg 3,62 millió ember regisztrált Magyarországról a Facebook-ra. Ismerve a statisztikákat, ennek minimum bő harmada rendszeresen is használja azt, vagyis biztosan el lehet érni ott őket. De ha el lehet érni ott őket, akkor miért ne tegyük azt? Tudjuk, hogy a Facebook-on cégeknek oldalt kell csinálni, és azt is tudjuk, hogy ezeket az oldalakat mindenféle extra fülekkel (menükkel) lehet bővíteni. És ha már ez így van, miért ne lehetne a Facebook-ot valahogy összekötni a MiniCRM-el?
Ahol ez megtörténhet, az a feliratkozói űrlap: ha az érdeklődőket szeretnénk regisztrálni az adatbázisunkba - a MiniCRM-be -, akkor azt megtehetjük egy facebook oldal fülében is. Ehhez a MiniCRM minden segítséget megad, nekünk csak követni kell az ott leírtakat. És egy ilyen fül nemcsak a funkciója miatt lesz nekünk hasznos, hanem ráadásul még jobbá is teszi a Facebook oldalunkat!
A másik fontos dolog, hogy három új árazási csomagot alakítottak ki a MiniCRM üzemeltetői, elég komoly kedvezményekkel éves fizetés esetén. És ami a extra: a negyedéves vagy éves csomagokhoz az első 80 megrendelőnek jár egy Telenor mobilinternet modem 10 óra feltöltéssel. Hiszen a MiniCRM-hez internet kell, és egy ilyen modemmel bárhonnan ránézhetünk az ügyeinkre.
(Támogatott bejegyzés!) (x)
Utolsó kommentek