Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Dünnyögések

Címkék: onlinemarketing

2012.07.06. péntek 00:23 Konrad

ID-10074290.jpg

Néha érdemes kicsit megállni a rohanásban, és elgondolkozni azon, amit éppen látunk magunk körül. Ez a viharokkal tarkított kánikula tökéletes alkalom arra, hogy pihenés képpen ne a határidőkkel foglalkozzunk, hanem kicsit elmélkedjünk.

Mert sok gondolkodni való van, elég csak a hazai szakmai híreket átfutni.

Például miért lehet az, hogy miközben van egy hazai online forgalommérés, egészen pontos adataink vannak arról, hogy a felhasználók idehaza miket látogatnak, illetve egy oldalt hányan látogatnak, mégis kikerülhet egy olyan cikk, mint amit a Social Times írt: megbízhatatlan adatforrások, jól láthatóan hamis számok, így aztán egy teljesen fölösleges cikk. Pedig az ötlet jó. Hol akadhatott el az információ, hogy nem a megbízható forrásból dolgoztak?

Aztán itt van ez a kis nyári vihar-a-biliben a kuponos oldalak körül. Miközben jól láthatóan egyes "szakmai" körök PR és verseny okokból erősen támadják a kuponosok oldalakat, azok élnek és virulnak - és közben azon vitatkoznak, ki a nagyobb. A Bónusz Bridág vagy a Kuponvilág? Itt vajon ki téved? (Amúgy meg nem tök mindegy?)

Meg egy kicsit elméláztam még azon is, hogy milyen csönd van a piacon. Olyan, mintha nem történne semmi - de én inkább ezt vihar előtti csendnek nézem. Vajon mi fog történni ősszel? Mennyire fogják a "nagyok" megtalálni a pénzcsapot a display bevételek elmaradása után?

Meleg van. Lehet, csak az a bajom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr844632197

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vihar a biliben 2012.07.06. 09:51:02

Milyen csönd van a piacon. Olyan, mintha nem történne semmi – de én inkább ezt vihar előtti csendnek nézem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2012.07.06. 12:41:20

Talán valahol összefutok egy benfentessel, és meggyőz az ellenkezőjéről, de nekem a kuponos oldalak elsőre gyanúsak. Nagyon beteg az üzleti modell: lenyomni a picsába az árat, és még jutalékot is kérni, ráadásul a célközönség a potyalesők hada - innen szép nyerni.

fotofabrik 2012.07.08. 08:13:48

Unsubscribe, sorry, ez tényleg csak dünnyögés.


süti beállítások módosítása