A legtöbb szöveges hirdetéseket megjelenítő rendszerben a hirdetésekért kattintás alapon kell fizetni. Ilyen a Google AdWords, az ETARGET, de akár a Facebook is. Az ilyen kampányoknál cél az, hogy lehetőleg olyanok kattintsanak, akik valóban érdeklődők, hiszen minden egyes kattintásért fizetünk. Így érdemes úgy elkészíteni a hirdetéseket, hogy minél kevesebb téves vagy fölösleges kattintás történjen.
Ez pedig elsősorban a szövegezést jelenti. Figyeljünk arra, hogy
- ne mondjuk többet, mint amit valóban ajánlunk
- ne használjunk fölösleges kattintást hozó szavakat (vagy csak megfelelő szövegkörnyezetben) (Ilyenek pl. ingyenes, ajándék, olcsó.)
- próbáljuk meg a szöveggel is célozni a célcsoportot (pl. területi célzás mellett írjuk oda, melyik városba szól az ajánlat)
A kampányunk sikeressége ezen is múlik, hiszen a kevés kattintás / sok megrendelő arány az, amit el szeretnénk érni.
Mai tippünk: a szöveges hirdetések megfogalmazásakor figyeljünk arra is, hogy minden kattintásért fizetnünk kell a legtöbb esetben!
Utolsó kommentek