Bár inkább a PR eszköztárához tartozik, de érdemes beszélnünk a sajtóközleményről is, hiszen ez is ad megjelenési lehetőséget a cégünknek. Illetve adhat, ha sikerül a közleményt megjelentetni.
Az online világban egy nagyon picit jobb helyzetben vagyunk, mint az offline sajtó esetében: nincs terjedelmi korlát. Vagyis egy plusz cikk önmagában nem jelent szerkesztési kérdést, és a közleményt se kell mindenáron meghúznia az újságírónak, ha nem akarja.
Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy minden sajtóközleményt lehoznának. Ugyanúgy léteznek szabályok, amiket egyrészt az újságok szerkesztői "állítanak", másrészt nekünk is érdemes betartani. És ha ezen határok közt mozgunk, akkor majd nagyobb esélyünk lesz, hogy a sajtóközleményünk meg is jelenik.
Mai tippünk: az online világban is használhatjuk a sajtóközleményt, érdemes tehát megismerni annak szabályait!
Utolsó kommentek