A közösségi médiában akkor fogunk "jól" szerepelni, ha jók vagyunk. Ez nem elégséges önmagában, de mindenképpen szükséges: ha az, amit csinálunk, szerethető, ha vannak emberek, akik tudnak ezzel azonosulni, ha a márkánk alapvetően pozitív, akkor a közösségi média nagy valószínűséggel nekünk való terület.
És ez fordítva is igaz: ha a márkánk, a cégünk olyan, hogy kifejezetten nem szeretik, akkor a közösségi médiában sem fognak szeretni minket. A közösségi média ugyanis a valós véleményekből áll össze, nem torzítja annyira a valóságot, hogy az alapvető vélemények megváltozzanak.
Ami a kérdés, az a kettő közti széles sáv: a se nem szeretett, se nem utált cégek. Ilyenkor jön elő igazán a kommunikációs tudás.
Mai tippünk: ha nagyon jó akarsz lenni a közösségi médiában, legyél szerethető.
Utolsó kommentek